Kan man slå SMS fra ?
Fra : Lars Bj.

Dato : 22-08-02 08:24

Hej dk.teknik.telefoni.mobil,

Jeg har et Orange abonnement og vil gerne høre om muligheden for at slå SMS
fra på min mobiltelefon, hvis det overhovedet er muligt:

1. Jeg vil gerne slå modtagelse af SMS fra på min mobiltelefon, og evt.
automatisk give sender besked om at den SMS ikke er modtaget da modtageren
ikke har slået det til (eller noget lignende). Hvordan gør jeg ?

2. Alternativt vil jeg gerne kunne sætte et filter op (ligesom med email)
som sorterer de SMS fra som jeg ikke ønsker (bl.a. på afsendermobilnummer).
Hvordan gør jeg det?

3. Om muligt vil jeg gerne høre om mulighederne for at få re-dirigeret SMS
til min email-adresse så jeg kan læse det der istedet. Hvordan gør jeg det?

mvh Lars Bj

Fra : Michael Jensen

Dato : 22-08-02 08:50

"Lars Bj." <lars.bjorstrup@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej dk.teknik.telefoni.mobil,
>
> Jeg har et Orange abonnement og vil gerne høre om muligheden for at slå
SMS
> fra på min mobiltelefon, hvis det overhovedet er muligt:

Det tror jeg desværre ikke er muligt. Men for at få et helt præcist svar,
skal du kontakte Orange kundeservice.

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 22-08-02 11:32

> Det tror jeg desværre ikke er muligt. Men for at få et helt præcist svar,
> skal du kontakte Orange kundeservice.

Der er intet problem i at slå SMS modtagelse fra. Jeg er dog i tvivl om du
så kan læse den via MyOrange.dk i stedet. Jeg tror ikke den bliver afsendt
til email-gaten før end den er leveret til mobiltelefonen. Men det er
selvfølgelig et forsøg værd. Kontakt Orange, og få dem til at slå SMS
modtagelse fra og prøv dig frem :)

Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-08-02 18:00

"Simon Jørgensen" <mob51641@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> Der er intet problem i at slå SMS modtagelse fra.

Hvordan gør man det?

Claus