Rullemenu
Fra : Per

Dato : 19-02-01 13:47

hvordan indsætter jeg en rulle menu med links til en anden side,
når jeg jeg prøver at indsætte en rullemenu vil frontpage have
det til at være en del af en form.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-02-01 17:52

Mon, 19 Feb 2001 12:46:48 GMT, skrev Per <perstilling@email.com>:

>hvordan indsætter jeg en rulle menu med links til en anden side,
>når jeg jeg prøver at indsætte en rullemenu vil frontpage have
>det til at være en del af en form.

Det skal det også være, ellers vil den ikke virke i Netscape.

Hvad skulle det gøre, at den er i en form?

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : per

Dato : 19-02-01 22:18

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Det skal det også være, ellers vil den ikke virke i Netscape.
>
> Hvad skulle det gøre, at den er i en form?
>
> med venlig hilsen
> Knud
> --
> http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.
> Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
> Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.
> Rettelse kan hentes på http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

jeg vil have nogle værdier i en rullemenu som jeg kan vælge, som
hyperlink til andre af mine sider. Hvorefter jeg så skal kunne trykke
på submit og komme til siden

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-02-01 23:33

Mon, 19 Feb 2001 21:18:07 GMT, skrev per <perstilling@email.com>:

>jeg vil have nogle værdier i en rullemenu som jeg kan vælge, som
>hyperlink til andre af mine sider. Hvorefter jeg så skal kunne trykke
>på submit og komme til siden

Ja, det er vel det der er meningen med en rullemenu, men jeg forstår
stadig ikke problemstillingen.

Mangler du et script eller ?

med venlig hilsen
Knud