Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Foma/Storformat
Fra : anders

Dato : 22-08-02 00:43

Er der nogen der ved om Foma film/Papir kan købes i Danmark?

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 22-08-02 08:05

"anders" <kaosfoot@tiscali.dk> wrote in news:wBV89.10493$ww6.1522823
@news010.worldonline.dk:

> Er der nogen der ved om Foma film/Papir kan købes i Danmark?

Hvis du ikke får svar, så er jeg faldet over Foma tidligere hos
www.fotoimpex.de som også sender.

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 22-08-02 12:42

Der virker som om det er et specielt godt produkt? eller hvad. Jeg har
ikke set det nogen steder herhjemme.
Hmm det jeg efterlyser er om jeg er gået glip af noget godt, som jeg nu
kan råde bod på?

Fra : Kristian Amby

Dato : 22-08-02 20:48

Foma kan købes i Danmark. Der er et par private på Fyn., der
importerer både film og papir. Jeg kan ikke lige huske, hvad det
hedder, men jeg kan måske komme i tnaker om det..

De har forøvrigt også det ungarske Forte. Det er efter min mening nok
så interessant.

mvh
Kristian Amby

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 22-08-02 21:28

Kristian Amby <amby@mail.dk> wrote in

> Foma kan købes i Danmark. Der er et par private på Fyn., der
> importerer både film og papir. Jeg kan ikke lige huske, hvad det
> hedder, men jeg kan måske komme i tnaker om det..

Hvis ikke Amby kommer i tanke om det, så prøv en e-mail -
http://www.foma.cz/

Fra : Kristian Amby

Dato : 22-08-02 21:18

Det kommer Amby, bare roligt. I sin tid fandt jeg dem ved at skrive
til fabrikken, adressen stod jo på pakken

Mvh
Kristian Amby

Fra : Kristian Amby

Dato : 25-08-02 21:11

Efter en week-end tænken er jeg kommet til, at firmaet hedder Fomadan
og vistnok ligger i Otterup på Fyn. Der er bare det, at jeg ikke kan
finde det, hverken på degulesider.dk eller krak.dk. Måske findes det
ikker mere. Det er (var?) 2 "private" der importerede Foma og Forte. I
hvertfald den ene er lærer, og de solgte mest til.skoler. Nu er
mørkekammre vel nærmst i Washington-konventionen, så der er jo ikke så
meget salg i det mere. Men jeg håber da stadig, Fomadan eksisterer.

Mvh
Kristian Amby