En rigtig newbie fejl...
Fra : Claus Larsen

Dato : 21-08-02 23:16

Jeg er "kommet" til at slette mappen "Mine Websteder" i Dokumenter.
Nu kan jeg ikke, når jeg åbner Frontpage2002, vælge "Ny side"

Hvad gør jeg ???

--
Med venlig hilsen/best regards

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-08-02 02:09

Reparer installationen af IE.

Fra : Claus Larsen

Dato : 22-08-02 10:47

Jeg har prøvet at geninstallere/reparere IE - Ingen resultat
Så har jeg afinstalleret frontpage - reboot - installeret frontpage igen -
reboot - Heller ingen resultat

Hvad kan jeg så prøve ???

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 22-08-02 13:33

Jeg er ikke expert, men har du prøvet at oprette nyt web-sted??

VH Pernille

http://praxis-it.dk

Fra : Claus Larsen

Dato : 22-08-02 13:38

Det er lige nøjagtigt det jeg ikke kan.
Knappen er nedtonet - d.v.s kan ikke vælges

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-08-02 17:20

Claus Larsen wrote:
> Det er lige nøjagtigt det jeg ikke kan.
> Knappen er nedtonet - d.v.s kan ikke vælges

Jeg tror du har overset noget som du om lidt vil sige til dig selv:
nåeh, ja - det havde jeg glemt. Forsøg følgende:

I FrontPage 2000 - gå til filer - ny side eller websted - derefter får
du en menu op, hvor du kan finde: webstedskabeloner- den klikker du på
og så vil du automatisk kunne oprette et nyt websted.

Hvis du ikke kan det, så kan det også skyldes at du glemet at aktivere
programmet - det virker kun ca. 50 gange, så er det slut, med mindre du
har aktiveret det.

Arne H.Wilstrup

Fra : Tore V. Gulliksen

Dato : 22-08-02 17:23

Hei!

Jeg er ikke akkurat ekspert, men jeg vet at du kan gå inn i documents and
settings og finne den i en eller annen "history" mappe. Den er ikke fortapt
for evig.

Fra : Bjarne Sørensen

Dato : 23-08-02 16:15

Kan man ikke genoprette mappen fra en backup? I så fald kan du få en
kopi af min mappe (uden filer)! Sender den i alle tilfælde.

vh Bjarne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-08-02 16:57

Det er ikke blot en mappe. Hvis det var ville det jo være enklere at
vælge "Ny Mappe" i stedet for at du sender en til ham.

Fra : ha

Dato : 23-08-02 21:48

> Hvad gør jeg ???

Hvilket styresystem bruger du? - hvis det er XP kan du køre
en systemgendannelse.
Jeg tror iøvrigt ikke det har noget med om du har mappen
mine websteder eller ej, jeg har også slettet min, og jeg
har ingen problemer hverken i FP 2000 eller FP2002.
Har du forsøgt dig med at finde en html fil via din stifinder,
og markere filen, højreklikke på den og derefter åbn med
FP. Kan du derefter heller ikke vælge ny side?

mvh
ha