MS Windows
briani 27239
Kan ikke starte Win XP op.
Fra : kim014

Dato : 21-08-02 22:26

Jeg har fjumret lidt i det, jeg havde Win Xp på en partion og Win 98 på en
anden, og da så min win 98 ikke har virket ilang tid, slettede jeg det og
instalerede Win 98 igen, men nu kan jeg ikke komme ind i win XP igen, jeg
kan dog se mapperne i denne computer, under mit D drev, men er der ikke
noget man kan starte win XP fra inde fra Win 98 på C: drevet ??? det skal
lige siges at jeg har delt min harddisk op i flere partioner og jeg derefter
har instaleret Win XP på mit E: drev, for ikke at ødelægge det jeg havde på
D drev , men nu kan jeg ikke starte det. Kan nogen hjælpe , jeg har prøvet
med reparer med Win XP cden men den vil ikke køre på omtalte drev??? Mvh.
Kim