3510 cover (købes evt.)
Fra : Zobbe

Dato : 21-08-02 21:38

Hejsa!
Jeg har for nogle mdr. siden købet en nokia 3510
Men med et blåt og lyseblåt cover.
Jeg vil ENORMT gerne have det bordeaux (Enjoyment) cover
Problemet er bare at jeg ikke kan finde det nogle steder! Jeg har søgt
overalt på nettet (tror jeg)
Jeg er ligeved at tro at man simpelthen ikke kan købe det løst!
Håber der er nogle der kan hjælpe derude
MVH
Mikkel

http://www.kandu.dk/

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 21-08-02 23:21

> Jeg vil ENORMT gerne have det bordeaux (Enjoyment) cover
> Problemet er bare at jeg ikke kan finde det nogle steder!

http://www.nokia.com/phones/3510/acc_image.html

Jeg kan ikke finde et cover derinde ved det navn.

Fra : [7400]SK

Dato : 23-08-02 11:22

Prøv dem her : http://mobishop.dce-online.dk/ Jeg fik et org sølv cover til
min 3510 til 78kr.

Fra : Jean

Dato : 26-08-02 08:42

"[7400]SK" <sk@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv dem her : http://mobishop.dce-online.dk/ Jeg fik et org sølv cover
til
> min 3510 til 78kr.
>
> "Zobbe" <Zobbe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Hvordan ser man, om et Nokia-cover er orginalt?

Mvh Jean

Fra : Devito

Dato : 26-08-02 22:05

Det kan godt være jeg bare er dum... men jeg kan kun se covers til 3210 og
3310