MS Windows
briani 27239
Link til Explorer virker ikke?
Fra : Mogens

Dato : 21-08-02 21:10

Hej gruppe.

Hvis jeg har et link i Outlook Express til en webside og klikker på det,
starter Explorer ikke op, i stedet prøver XP home ed. på at installere et
eller andet.
Hvor er det lige, at jeg retter det?

MVH
Mogens

Fra : Madsen

Dato : 21-08-02 21:27

Mogens skrev:

> Hvis jeg har et link i Outlook Express til en webside og klikker
> på det, starter Explorer ikke op, i stedet prøver XP home ed. på
> at installere et eller andet.
> Hvor er det lige, at jeg retter det?

Du må skulle ind i en tilfældig mappe og op i Funktioner > Mappe-
indstillinger > Vis og finde den filtype som hedder 'URL:File
Transfer Protocol'. Marker den, klik på Advanced og sørg så for
at det står som på følgende screenshot:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/ie6/open_url.gif

Stien til Internet Explorer som du kan se i feltet 'Application
used to perform action' på ovenstående screenshot er nødvendigvis
ikke den samme hos dig, men hos mig er den følgende og %1 skal med
hos dig også.: "D:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" %1

Madsen.

Fra : Mogens

Dato : 26-08-02 23:44

> [...]
> indstillinger > Vis og finde den filtype som hedder 'URL:File
> Transfer Protocol'. Marker den, klik på Advanced og sørg så for

Tak for hjælpen, det hjalp!

MVH
Mogens