Hvorfor er kvinder så blufærdige ?
Fra : Tyren Ferdinand

Dato : 21-08-02 20:33

Hej med Jer

Jeg undrer mig over at næsten alle kvinder er meget blufærdige og generte.
Der er ganske få som ikke er, og som samtidig ser godt ud - og de er
selvfølgelig meget eftertragtede. Men hvorfor er så mange fyldt med
hæmninger over deres egen krop ?

Jeg har gennem tiden bemærket at det altid er de grimme som er generte og
blufærdige. Men hvorfor kan I grimme kvinder ikke bare være ligeglade med
at i har en usexet og kedelig figur - I er jo i overtal ?

Hvorfor bader de grimme altid i badedragt - man kan jo se vommen og den
frastødende blegfede figur alligevel ?

Jeg synes også at det er ærgeligt at kvinderne barberer deres kusser. Der
findes altså mænd som elsker en ordentlig måtte med tarzanslips og
trussekanter der ikke er sprøjtet med round-up

Ferdinand

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-08-02 20:59

Wed, 21 Aug 2002 19:32:55 +0000 (UTC), skrev Tyren Ferdinand
<ferdinand@vip.cybercity.dk>:

>[Indlæg fraklippet - en masse om grimme kvinder o.lign. kvindeforagt]

Det var dog en mærkelig indstilling du har og en sær måde at
udtrykke en form for foragt overfor kvinder.

Jeg har mest lyst til at svare:

Hvorfor smutter du ikke bare nede i den nærmeste pornoshop og
køber en masse blade og en lolitadukke og så lser dig inde og
bliver der.

Jeg synes ikke, at du lægger op til en saglig debat om kvinders
bluefærdighed/generthed med dine to indlæg.

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 21-08-02 22:09

"Tyren Ferdinand" <ferdinand@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> findes altså mænd som elsker en ordentlig måtte med tarzanslips og
> trussekanter der ikke er sprøjtet med round-up

Det er da pudsigt at du kalder dig "tyren", for med din indstiling er det
vist ønsketænkning!
/Tommy

PS. smid lige et figur (nær) billede af dig selv i dk. binaer, så skal jeg
nok kommentere det.
PPS. *PLONK*

Fra : kwwel

Dato : 21-08-02 22:26

On Wed, 21 Aug 2002 19:32:55 +0000 (UTC), Tyren Ferdinand
<ferdinand@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>findes altså mænd som elsker en ordentlig måtte med tarzanslips og
>trussekanter der ikke er sprøjtet med round-up

muhhhhhhhhh var det ikke sådan ferdinand sagde , hende jeg kender
ret godt er godt nok lækker ,, men heller ikke det mindste bly hehe
vil tjekke om din lommefilosofi hænger sammen , selvom jeg har en
anelse om du er ude på et slemt sidespor
hvis du så godt ka li tarzan så slyng dig dog ud til
orangutangerne de har sgu da hår nok men træd varsomt , de er til
voldsom sex dem der med de røde numser

hilsen kwwel

Fra : Britta

Dato : 22-08-02 09:28

"Tyren Ferdinand" <ferdinand@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:Xns9271DB42A9D57ferdinand@130.225.247.90...

En del frastødende tekst fraklippet.

> Der findes altså mænd som elsker en ordentlig måtte med
tarzanslips og
> trussekanter der ikke er sprøjtet med round-up

Hvad kender du til det? Jeg har svært ved at forestille mig at
mænd gider at tale med dig længe nok til at forklare dig hvordan
de har det eller ikke har det.
Jeg har en stærk fornemmelse af at du er en lille medløber, der
har ladet sig inspirere af Tommy og Annika fra tråden om sex på
stranden. En lille medløbertroll.

Britta

Fra : Henrik

Dato : 22-08-02 23:07

> Jeg har en stærk fornemmelse af at du er en lille medløber, der
> har ladet sig inspirere af Tommy og Annika fra tråden om sex på
> stranden. En lille medløbertroll.
>
> Britta

Sjovt, Britta, men det var også min tanke .....

Henrik

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 23-08-02 18:57

Henrik skrev:

Hej Henrik, Britta og resten af gruppen.

Hvis nogen svarer på de nederste linier, før signaturen, så sæt ven-
ligst opfølgning til dk.snak.snik. Samme princip gælder i hele indlæg-
get: hvis du f.eks. vil diskutere skribenter med falske navne, skal vi
bruge en opfølgning til i dk.admin.netikette. Yadda Yadda.

> Sjovt, Britta, men det var også min tanke .....

Tjoh, men egentlig er det jo inderligt ligegyldigt, når vedkommende
fremfører et indlæg under falsk navn og fremturer på den måde.

Enhver idiot kan jo sidde halvfuld på en bar, med en bærbar på skødet
og skrive nedsættende bemærkninger om andre (og eventuelt indvie hele
bare i forehavendet, som muligvis får et billigt grin (hvis de da over-
hovedet har hørt om usenet)).

Det er jo lidt med falske navne som med et computerspil, efterhånden
desværre, hvor man bare genindlæser (finder på et nyt falsk navn) spil-
let når man taber (når man ikke kan få de dumme skribenter til at be-
svare ens indlæg mere).

På den anden side set har vedkommende ret. Der er en del kvinder, af
dem jeg har mødt (læg lige mærke til at jeg ikke taler om alle kvinder
i hele verden), som er blufærdige, i alt fald når de er ædru eller når
de ikke er i private omgivelser. Jeg er overbevist om, at kvinderne i
denne gruppe kan fortælle om lignende oplevelser med de mænd de har
været ude for.

Jeg synes ikke at der er en rød tråd, om at de f.eks. ikke ligner en
model. Det eneste jeg har lagt mærke til, som er næsten sammenfaldende,
er at de ikke har haft et voldsomt stort selvværd, af den ene eller
anden grund.

Ferdinand lægger op til at der skulle være noget forkert i at være
blufærdig, synes jeg. Jeg kan ikke se noget forkert i, at "gemme" sig
til ham der rider på den nyvaskede hvide hest iført stramme ridebukser,
der måske endda bliver gennemsigtige hvis de bliver våde?, der ikke
overlader noget til fantasien. På den anden side set, må jeg da ind-
rømme at mine øjen har svært ved at undlade at stirre på bølgende ka-
valergange hvor en svedperle kryber nedaf. *stort smil*, nogle gange
er det en stor fordel af være single.

I øvrigt vil jeg godt opfordre alle til, som jeg gør, at vende et op-
rindeligt dumt indlæg (Ferdinands indlæg) til noget som man med rime-
lighed gider bruge tid på at debattere. Det kan simpelthen ikke passe,
at et par idioter fra muddergruppen kan lægge en så kraftig dæmper på
debatten at gruppen næsten ligger så øde hen at man næsten begynder at
nynne med på ørkenblæsten.

DSS-efterårsfest i september?
(ikke i starten af september, der er festuge i Århus).
--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix >

Fra : Henning

Dato : 23-08-02 20:31

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> de ikke er i private omgivelser. Jeg er overbevist om, at kvinderne i
> denne gruppe kan fortælle om lignende oplevelser med de mænd de har

Mang har gennem tiden hørt om min X, trods hendes stærke
seksualitet og den styring af hendes opførsel det betød, var hun
på mange måder ret så blufærdig, men når hun satte dampen op,
havde hun ikke brug for spiritus, når hun fik en erotisk ide, slog
hun blufærdigheden fra *G*

> DSS-efterårsfest i september?
> (ikke i starten af september, der er festuge i Århus).

God ide

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 23-08-02 21:37

On Fri, 23 Aug 2002 19:56:43 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>DSS-efterårsfest i september?

Go ide .... jeg er med !

>(ikke i starten af september, der er festuge i Århus).

og jeg er i Jylland

MvH
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.snik

så for steen Johansen også lidt laver han virker til at
kede sig lidt

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Kurt

Dato : 22-08-02 10:41

Alt snippet

Hvad så med de tykke mænd. Mig selv indkluderet. Jeg er ikke nogen
supermand. Høj, ja men overvægtig.

Der er vel ingen kvinder der er grimme. Vi ser jo alle forskellige ud. Vi
skal vidst passe lidt på med hvordan folk skal se du. Et er at hunden er
mennesket bedste ven, men kvinden kommer en på en sikker anden plads:)

Fra : Mic

Dato : 22-08-02 12:16

> Hej med Jer

Hej.

> [...]
> Der er ganske få som ikke er, og som samtidig ser godt ud - og de er
> selvfølgelig meget eftertragtede. Men hvorfor er så mange fyldt med

Fordi de omgås fjolser som dig der formodentlig ikke kan finde ud af at
holde kæft med sine indspiste hodlniger om kvindeidealer.

> Jeg har gennem tiden bemærket at det altid er de grimme som er generte og
> blufærdige. Men hvorfor kan I grimme kvinder ikke bare være ligeglade med
> at i har en usexet og kedelig figur - I er jo i overtal ?

Skønhed er udefinérbart. Så et eller andet sted -om ikke her på jorden, så
formodentlig et andet sted i det kendte univers- findes der muligvis endda
en der vil finde selv dig attraktiv. Omend jeg dog ikke er villig til at
sætte et større pengebeløb på det.

> Hvorfor bader de grimme altid i badedragt - man kan jo se vommen og den
> frastødende blegfede figur alligevel ?

Det gør de jo heller ikke. Jeg vil formode at du, trods bedre vidende, bader
i enten shorts, eller -gud forbyde det- i et par stramme Speedo's........

> Jeg synes også at det er ærgeligt at kvinderne barberer deres kusser. Der
> findes altså mænd som elsker en ordentlig måtte med tarzanslips og
> trussekanter der ikke er sprøjtet med round-up

Selvfølgelig gør der det, og den lyst skal du ikke skamme dig over. Det er
fuldt ud normalt, og der vil altid være enkelte lidelsesfæller der har det
som dig.....

Mic