MS Windows
briani 27239
RegEdit
Fra : goofy

Dato : 21-08-02 20:44

Hej NG
Jeg håber det er den rigtige gruppe.
Jeg bruger RegEdit til at fjerne div. rester af programmer, troede jeg. Jeg
har imidlertid fundet ud af at den ikke fjerner alt.
Er der et bedre program?
Har i et link?
Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : JSH [Hjørring]

Dato : 21-08-02 20:55

Har du ikke spurgt om det samme kl. 1241 - "Kim"

John Stenbak Hansen

Fra : goofy

Dato : 21-08-02 21:41

Hej JSH

> Har du ikke spurgt om det samme kl. 1241 - "Kim"
Jeg vil indrømme at jeg ikke hører til de yngste,og min hukommelse kan
svigte, men jeg mener kun jeg har stillet spørsmålet i Alt.dk. Warez, og
blev henvist hertil, og jeg underskriver mig aldrin med KIM det hedder jeg
ikke og mit nick name er Goofy
( desuden er jeg på arbejde 07-14.00 )Men det ser mærkeligt ud, med samme
ordlyd.
Men jeg kan godt se nu at der er er svar lidt længere nede, og undskylder at
jeg ikke kikkede lidt mere i gruppen inden jeg postede.

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 21-08-02 22:43

In news:dk.edb.system.ms-windows goofy wrote:

> [...]

[snip]

>Men jeg kan godt se nu at der er er svar lidt længere nede, og undskylder at
>jeg ikke kikkede lidt mere i gruppen inden jeg postede.

Der må næsten være tale om at en fra alt.dk.warez har været så venlig
at stille spørgsmålet for dig ;)

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.