MS Windows
briani 27239
.IDX filer
Fra : hh

Dato : 21-08-02 20:42

hvad er disse til

Jeg havde 1250 .idx filer ligende i en mappe ???

Fra : Morten

Dato : 21-08-02 21:27

> hvad er disse til
> Jeg havde 1250 .idx filer ligende i en mappe ???

http://filext.com/i.htm siger følgende om .IDX: Index (multiple programs).

Hvilket program refererer mappen til? Kan du ikke lige se dette, kan du måske
kigge på dato og tidspunkt for oprettelse af filerne og derved blive klogere?

Mvh.
Morten

Fra : hh

Dato : 25-08-02 08:43

Jeg tror det er Nero database funktionen som gør dette....

voldsomt.....

Tak !

Fra : Homer

Dato : 04-09-02 11:27

hh wrote:
> Jeg tror det er Nero database funktionen som gør dette....

Det tror jeg også! Jeg fandt pludselig 1300 idx-filer i min dokumentmappe.
Søgte på Google Groups og faldt derfor over denne lidt ældre tråd. Vil
blot tilføje, at alle mine filer er dateret 30. august, hvor jeg foretog
to - i øvrigt mislykkede - brændinger med Nero. Så du (vi) er vist på
sporet!

> voldsomt.....

Ja ...

VH
Homer

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 21-08-02 23:22

"hh" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse news:ak0qec$b57$1@sunsite.dk...
> hvad er disse til
>
> Jeg havde 1250 .idx filer ligende i en mappe ???

Index-filer bliver normalt brugt af et eller andet databaseprogram, men uden
at vide hvad du har (haft) installeret, er det svært at svare på. Prøv dog
at søge på en af filerne (gerne den største af dem) - uden efternavn. Altså,
hvis f.eks. idx-filen hedder blabber.idx, så søg efter blabber.* og se om
det kan lede dig i den rigtige retning. Hvis filerne hedder noget sigende
burde det også være et hint.

M.v.h.
Olav

Fra : JJ

Dato : 22-08-02 23:31

"hh" <bla@bla.dk> wrote in message news:ak0qec$b57$1@sunsite.dk...
> hvad er disse til
>
> Jeg havde 1250 .idx filer ligende i en mappe ???

Nu skriver du ikke hvilken mappe, men:
Jeg vil gætte på at det er fra Windows' "Index Service". Bruges til at lave
filsøgninger hurtigere.
Start en Windows Explorer, tryk F3 og tryk "Advanced search". Her kan du
sætte indstillinger for servicen.

mvh
///JJ

Fra : rsnilsen

Dato : 25-08-02 06:09

"JJ" skrev d. 22-08-02 23:31 dette indlæg :

> [...]
lave
> filsøgninger hurtigere.
> Start en Windows Explorer, tryk F3 og tryk "Advanced search". Her kan

Hentet på nettet:
Relational database index (Symantec Q&A)
mvh
Nilsen

http://www.kandu.dk/

Fra : JJ

Dato : 25-08-02 22:23

"rsnilsen" <rsnilsen.news@kandu.dk> wrote in message
> Hentet på nettet:
> Relational database index (Symantec Q&A)
> mvh
> Nilsen

Okay forslag, men husk blot at der kan findes flere programmer der bruger
samme fil-extensions.

mvh
///JJ