Værkstedsmisser?
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 21-08-02 20:11

Sidder her og snakker med manden ang. værkstedsmisserne. Hvem var det der
havde dem og er der billeder af dem på hjemmesiden?
Er der stadigvæk nogen der mangler et hjem, og hvem er det?

Hilsen
Heidi og Tarzo.

Fra : Eva

Dato : 21-08-02 20:22

Hej Heidi og Tarzo
Jeg kan se, at Mette som har værkstedmisserne, så sent som i går (Under
"Profil på newsgruppens hjemmeside") skrev, at en af misserne (Patch) stadig
mangler et hjem, så mon ikke det er i orden og skrive adressen på hendes
hjemmeside til dig!
Det håber jeg.
http://www.svangut.dk/
Hilsen Eva
P.S. Håber det er ok Mette, at jeg skriver om dig, selv om det jo egentlig
ikke kommer mig ved?

Heidi Bojsen <Heidi.Bojsen@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d63e5b1$0$64884$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 21-08-02 20:29

:: P.S. Håber det er ok Mette, at jeg skriver om dig, selv om det jo
:: egentlig ikke kommer mig ved?
::

Hihi, Hej Eva, jo selvfølgelig er det ok. Vi fik endda lige krydset
hinanden, så du fik svaret, mens jeg også selv skrev et svar til Heidi

MVH Mette

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 21-08-02 20:26

Heidi Bojsen wrote:
[...]

Ja, det er jo mig, der har værkstedsmisserne, -som efterhånden er vokset op
til en flok værre terrorister *G*. De store er nu 17 uger, og det er
efterhånden nogen tid siden, at tre af dem flyttede hjemmefra. De to
tilbageværende fra det kuld beholder vi selv, det er Rosinen og Kina. De små
er 13 uger, og de tre af dem skal flytte til Sjælland næste weekend. Patch
mangler dog stadig et hjem, men på grund af travlhed har vi på det seneste
ikke fået gjort noget ved "salgsarbejdet".
Der er nogle få billeder i mit album på hjemmesiden, derudover kan de ses på
min egen hjemmeside www.svangut.dk (som dog ikke er blevet opdateret længe)
og på http://billeder.dyndns.dk/

MVH Mette

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 21-08-02 20:41

Tak for svarene. Han er ellers smadder sød.
Jeg vender tilbage hvis vi er interseret. Manden er meget uinterseret, og vi
skal op og kigge på en på lørdag!!

Hilsen
Heidi og Tarzo.