dyrlæger på hjemmesiden.
Fra : Kate

Dato : 21-08-02 19:59

Hej alle

Jeg sad lige og så at ingen havde besvaret indlægget om Bubber (med
mindre Sunsite har været nede fornyligt). Her spørges til en dyrlæge i
Århus området, så var det jeg tænkte at vi jo ofte får forespørgsler på
dyrlægen i dette eller hint område. Kunne vi ikke på hjemmeside lave en
oversigt over dyrlæger i et område og lige som på produktsiden så lige
skrive vores kommentarer om de forskellige dyrlæger. Altså jeg mener
ikke en eller anden tilsvining, men mere en form for oplysning. Dem som
man ved findes, men ikke har væres hos kan man så bare lade være
ukommenteret. Hva' siger i? Men det kunne måske hjælpe nogle til at
finde frem til en dyrlæge i deres område, nogle gange skal det jo gå
rimeligt hurtigt og man kan ikke vente flere dage på svar.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Inger Kaya

Dato : 21-08-02 20:12

Jeg synes godt om idéen og vil da gerne bidrage med de erfarringer jeg
har fået mens jeg har været bosidende lidt rundt om i landet.

/ Inger Kaya
www.pisik.dk

Fra : Jette

Dato : 21-08-02 20:45

"Kate" skrev:
> [...]
> skrive vores kommentarer om de forskellige dyrlæger. Altså jeg mener
> ikke en eller anden tilsvining, men mere en form for oplysning. Dem
Hvorfor to steder på hjemmesiden med de samme oplysninger? Vi kan jo
bare henvise til dyrlægeafdelingen på produktsiderne, når folk
spørger... eller er der noget jeg misforstår?

Mvh. Jette

Fra : Kate

Dato : 21-08-02 21:05

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in

> Hvorfor to steder på hjemmesiden med de samme oplysninger? Vi kan jo
> bare henvise til dyrlægeafdelingen på produktsiderne, når folk
> spørger... eller er der noget jeg misforstår?

Næ. jeg skal da bare lære at læse
Så må jeg vel hellere skrive om min dyrlæge når nu jeg ønsker sådan en
side *fnis*

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 21-08-02 21:14

Jette skriver:

> [...]
> bare henvise til dyrlægeafdelingen på produktsiderne, når folk
> spørger... eller er der noget jeg misforstår?

Hej Jette
Nej, selvfølgelig skal de samme oplysninger ikke ligge to steder, det
forvirrer bare. Men måske er det lidt svært at gennemskue når
dyrlæge-oplysninger ligger under "produkter". Kan man evt. på forsiden
oplyse om at dyrlæge-info også findes på siden?

Og så lige en ting mere. Måske skulle man overveje simpelthen at lave en
"positiv-liste" over dyrlæger? Dvs. i stedet for at man stemmer, så laves
der en regionsopdelt list over dyrlæger folk kan anbefale.

Bare en ide...
Hilsen Dorthe

Fra : Jette

Dato : 21-08-02 21:33

"Dorthe Prip Lahrmann" skrev:
> [...]
laves
> der en regionsopdelt list over dyrlæger folk kan anbefale.

Så bør vi nok helt pille dyrlægerne ud af produkterne... vi bor jo
alligevel meget spredt, så chancen for at en dyrlæge får stemmer fra
mere end én person, er jo nok lille.

Line, er du med her - hvad siger du?

Mvh. Jette

Fra : Line Wolff

Dato : 22-08-02 07:59

> Så bør vi nok helt pille dyrlægerne ud af produkterne... vi bor jo
> alligevel meget spredt, så chancen for at en dyrlæge får stemmer fra
> mere end én person, er jo nok lille.
>
> Line, er du med her - hvad siger du?

Jep, I'm here Captain

Jeg synes ideen med en seperat dyrlægeafdeling er god - på trods af mere
arbejde (men jeg elsker det jo, så hvad pokker).

Egentlig havde jeg, inden jeg lagde dyrlægerne på produktsiden, en tanke om,
at lave en side med et Danmarkskort med røde prikker, hvor der er markeret
for dyrlæger - og så kan man klikke sig ind. Den kan sagtens kombineres med
en oversigtliste over dyrlægerne, sorteret som man lyster - enten på
postnummer, potedask eller lignende.

Indtil videre synes jeg vi skal lade dyrlægerne blive under produkter og så
vil jeg forsøge at udarbejde et udkast til en ny dyrlægesektion. Er det ok?

Kom med alle de ideer I har!

--
mvh Line
http://www.nelja.dk