Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny Mixmodel ...
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 21-08-02 18:06

....kan ses på www.mixfm.dk

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-08-02 19:52

"Tim Lerche Sørensen" wrote:

> ...kan ses på www.mixfm.dk

Det undrer mig meget, at I styler en ung pige på 16 år op til at ligne
en på 19 til 22 år...!

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 22-08-02 21:17

> Det undrer mig meget, at I styler en ung pige på 16 år op til at ligne
> en på 19 til 22 år...!

Julie som er 1,86m høj virker af natur ældre end hun ser ud. Da hun var 13
lignede hun en på 17, men da var hun også 5 cm lavere...

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen
www.35mmfilm.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-08-02 01:15

"Tim Lerche Sørensen" wrote:

> Julie som er 1,86 m høj virker af natur ældre end hun ser ud. Da
> hun var 13 lignede hun en på 17, men da var hun også 5 cm lavere...

Det er nu mest selve sminkningen og tøjet der får hende til at virke
"dullet", jeg er ret sikker på, at hun ville vinde på at man fik hende
til at fremstå mere piget.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 21-08-02 20:28

Det er sgu synd.....
Men desværre kan man ikke ændre på det..
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 22-08-02 21:17

> Det er sgu synd.....
> Men desværre kan man ikke ændre på det..

????

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 21-08-02 22:43

"Tim Lerche Sørensen" <35mm(no-spam)@film.dk> wrote in message
> ...kan ses på www.mixfm.dk

Jeg kan bedst lide billede 3. Indramningen med tov virker godt og modellen
ser frisk ud.

De to andre er jeg ikke så vild med. Ansigtsudtrykket i det første portræt
virker uægte på mig, og opstillingen i billede 2 virker krampagtig ...
benene ser mærkelige ud, muligvis pga. vidvinkel. Jeg gad godt have set
samme billede optaget med en 50mm eller 85mm eller noget. Eller måske bare
fra et lidt lavere optagelsespunkt.

Jeg synes indtil videre at de bedste billeder er dem af Stine:

http://www.mixfm.dk/site/mixfm/Mix_Pigerne/Pige7-Stine/Pige7_Stine_Mix-Model
len_pix1/

Hun virker naturlig. Ligefrem.

Jeg kan for øvrigt godt lide set-up'et i
http://files.zite3.com/data/files/16/23/0/Charlotte-stor1.jpg

Hilsen Jacob

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 22-08-02 21:36

> benene ser mærkelige ud, muligvis pga. vidvinkel. Jeg gad godt have set
> samme billede optaget med en 50mm eller 85mm eller noget. Eller måske bare
> fra et lidt lavere optagelsespunkt.

med 50-85 mm ville jeg nok være faldet ud over rælingen. Jeg brugte en 24 mm
som med de fleste andre billeder til mixmodellen, optaget i mavehøjde.

> Jeg synes indtil videre at de bedste billeder er dem af Stine:
> Hun virker naturlig. Ligefrem.

Også en af mine egne favoritter. Hun er virkelig en af de bedste piger jeg
har arbejdet med længe.

> Jeg kan for øvrigt godt lide set-up'et i
> http://files.zite3.com/data/files/16/23/0/Charlotte-stor1.jpg

Det er jeg glad for.
Jeg er også glad for at denne ellers normalt teknikorienteret NG har
responderet med nogle kritiske øjne på indholdet af billedet.
Desværre byder denne modelkonkurrence ikke at bruge særlig lang tid på
optagelserne, men er orienteret om at piger skal have sig en oplevelse,
samtidig med at vi gerne vil vise mixfms lyttere lidt pænt at kigge på. Fra
folk der ikke ved en bjælde om foto har jeg heldigvis kun hørt positive ord.
Vil dog alligevel gerne byde jer andre fagfolk at se dem også.

Tak for din konstruktive kritik, Jacob.