XTND Connect sync med T68I og outlook, kan~
Fra : Carsten Larsen

Dato : 21-08-02 15:03

hej alle

har lige skiftet min nokia 6310 ud med en T68I, og har installeret XTND
Connect PC programmet der fulgte med,

Mit problem er at selvom min computer finder Telefonen hver gang jeg lægger
den foran ir- øjet på computeren, så melder XTND at den ikke kan finde
telefonen, en gang imellem kan jeg være heldig at den finder den.

Samme problem har jeg med Ericsson Phone Editor programmet, det er også kun
engang imellem at programmet kan finde/se telefonen, men sjovt nok finder XP
den altid.

Jeg har læst i forskellige nyhedsgrupper omkring dette problem, og kan se at
jeg ikke er alene, men der er endnu ingen der har en løsning, har i?

Har prøvet at formatere maskinen, og lægge alt ind fra scratch, samtidig har
jeg hentet de nyeste versioner af programmet XTND men intet held alligevel.

Har også prøvet at sætte hastigheden på ir ned til 38400 , 9600 men også
uden held

har i nogen gode ideer

mvh Carsten Larsen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-08-02 20:03

"Carsten Larsen" <info@fastinternetANTISPAM.dk> wrote:

> [...]
>
>Har også prøvet at sætte hastigheden på ir ned til 38400 , 9600 men også

Der er mange links til gamle versioner Phone Monitor på SonyEricsson's
site. Og cd'en er måske heller ikke den nyeste. Kig på:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=3497&forum=17

Peter