Forskellen på IT7 og IT7 MAX
Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-08-02 14:46

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 21-08-02 15:24

"Flemming Joensson" <joensson@cs.auc.dk> wrote in message
news:Pine.GSO.4.33.0208211544370.29792-100000@luke.cs.auc.dk...
Er der nogen teknisk forskel på de to kort, eller er det kun ekstra kabler
og klistermærker osv. der er forskellen.

Svjv er IT7 og IT7-MAX det samme - man har bare "glemt" at skrive MAX. Det
interessante er IT7-MAX2 - det er med serial ATA---!

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120
Dual P100 @ 133 P133 @ 166 P166 @ 200 P200MMX @ 225 PII-266 @ 333(2.5x133)
C300A @ 504 C366 @ 566 Dual C366 @ 550 C600 @ 1008 PIV1.6A @ 2.56

Fra : -=Madsen=-

Dato : 21-08-02 19:01

<------------->
> . Det interessante er IT7-MAX2 - det er med serial ATA---!
<------------->

Rigtigt..

IT7-MAX2 har også seriel og printer port, det har IT7 ikke, men IT7 har til
gengæld en 2x rail controller til 8 hardiske, IT7-MAX2 har kun en enkelt
Raid controller til 4 Hardiske

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-08-02 22:53

"H3nrik V! [2670]" <vernerbo@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Svjv er IT7 og IT7-MAX det samme - man har bare "glemt" at skrive
> MAX. Det interessante er IT7-MAX2 - det er med serial ATA---!

Ahh - takker.
Det kan vist være lige meget, jeg får nok nyt bundkort inden jeg skal
bruge serial ata alligevel.

Flemming