Skagen ved havnen
Fra : hans hansen

Dato : 21-08-02 12:03

Hej Derude....

Er der nogen der ved om der nogle gode steder ved havnen i skagen man kan
fiske?

hilsen uffe

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 22-08-02 11:32

Ja, der er såmænd kun 2 steder i øjeblikket, og det er sku heller ikke for
godt.

Ud på de 2 ydermoler, ved det grønne eller røde fyr.

Jeg var derude for et par måneder siden, og det var kanon, fangede masser af
sej, rødspætter, ising, og en enkelt gråtunge.

Men jeg var så derude i søndags, det var sku noget skidt. Efter 3 timer,
fangede vi (3 mand), en sej og en ulk, hehe.

Men det kan være at det er blevet bedre. Der skulle gå nogle makrel i
øjeblikket, så prøv det. Knæk og bræk.

Giv gerne besked her i gruppen, om der var bid.

Venligst

Bo
"Skawbo"