MS Windows
briani 27239
Engelsk OfficeXP
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 21-08-02 13:42

Jeg har den engelske version af OfficeXP. Dvs. der er ingen dansk ordbog.
Hvordan får man fat i sådan én? Er det noget der koster?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-08-02 17:08

Wed, 21 Aug 2002 14:41:30 +0200, skrev "Jógvan Lindenskov"
<quadro_jog@hotmail.com>:

>Jeg har den engelske version af OfficeXP. Dvs. der er ingen dansk ordbog.
>Hvordan får man fat i sådan én?

Prøv at spørg i news:dk.edb.programpakker.ms-office.

>Er det noget der koster?

Sikkert.

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 21-08-02 17:54

> Prøv at spørg i news:dk.edb.programpakker.ms-office.

> Sikkert.

Tak for tippet!

Fra : Jacob Twisttmann Jør~

Dato : 22-08-02 04:58

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> Prøv at spørg i news:dk.edb.programpakker.ms-office.

Henvisningen til ms-office-gruppen er god nok, men inden du spørger igen i
den gruppe kan du tage et kig på den her:

http://www.microsoft.com/office/evaluation/indepth/multilingual/prooftools.a
sp

Du skal altså op med pengepungen, ned til din lokale stavekontrolforhandler
og købe M$' Proofing Tools CD, hvis du vil have den danske ordbog.

Jacob