Linksys Router ?
Fra : John \(6400\)

Dato : 21-08-02 13:24

Er der ikke nogle der har lidt mere tjek på den nye Linksys Router fra
Teledanmark end jeg har ,,Kan sgu ikke finde ud af og sætte den op til
Direct Connect og ICQ,Edonkey ,,Anyone???

John

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 22-08-02 18:23

"John (6400)" <john_wismar@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke nogle der har lidt mere tjek på den nye Linksys Router fra
> Teledanmark end jeg har ,,Kan sgu ikke finde ud af og sætte den op til
> Direct Connect og ICQ,Edonkey ,,Anyone???

1. Portnumrene kan du sikkert finde i softwarens dokumentation eller på
www.dsl-faq.dk
2. Læs manualen? - Ellers spørg i tele.internet.adsl....

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : drvirus

Dato : 23-08-02 00:39

http://www.kandu.dk/

Fra : drvirus

Dato : 23-08-02 00:45

> [...]
> Teledanmark end jeg har ,,Kan sgu ikke finde ud af og sætte den op til
> Direct Connect og ICQ,Edonkey ,,Anyone???

Hvis det er Ne du har vælger du PPPoE, og indtaster dit 12 ciffret kunde
nr. og pw.
Husk at stille den til "hent automatisk ip".
Hvis du eller skulle løbe ind i nogle problemer, kan du jo prøve at
ringe til en firma jeg har købt Linksys af.
Det hedder elsborglink.dk og har en support afd. tlf. 61717121.

Mvh. Morten

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin S.

Dato : 23-08-02 14:30

> [...]
> Teledanmark end jeg har ,,Kan sgu ikke finde ud af og sætte den op til
> Direct Connect og ICQ,Edonkey ,,Anyone???

Nu må jeg lige høre... Er Linksys routeren bedre end Speedstrem 2601 ?
Forstået på den måde: er det nemmere at konfigurere porte osv. ?
Jeg synes nemlig 2601 er idiotisk til det (eller måske er det jo bare mig
:) ) Men helt nem er den ikke, og den har ikke så mange muligheder.

Mvh. Martin S.

Fra : drvirus

Dato : 23-08-02 15:34

"Martin S." skrev d. 23-08-02 14:30 dette indlæg :

> [...]
mig
> :) ) Men helt nem er den ikke, og den har ikke så mange muligheder.

Ja, Linksys routeren er lang bedere en Speedstream routeren.
Det er jo ikke for sjov at Teledanmark er begyndt at langcere Linksys
som et tilbud til deres kunder. Man må jo gå ud fra at en så stor
internet udbyder ved hvad de har med at gøre
Jeg tror selv på at Linksys bliver et af de førende produkter inden for
netværk. Det er de alerede i USA!!

Mvh. Morten

http://www.kandu.dk/

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 23-08-02 23:28

"drvirus" <drvirus.news@kandu.dk> wrote:

> Man må jo gå ud fra at en så stor internet udbyder ved hvad de har med at
gøre

Skal vi ikke lade den stå et øjeblik.....

Ingen nævt, ingen glemt.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk