Opdatere en webside
Fra : Jan

Dato : 21-08-02 13:14

Hej

Jeg har et lille problem med IE6.
Når jeg går ind på en webside, jeg tidligere har været på, så fremkommer
siden med det udseende den havde sidst jeg besøgte den. De evt. ændringer
der er kommet imellemtiden bliver ikke vist.
For at komme ud over dette kan jeg selvfølgelig trykke på opdater, men det
er da lidt irriterende.

Er der ikke et sted man kan afmærke, så den skal indlæse sidste nye udgave
af websiden ?

Mvh
Jan

Fra : Jan

Dato : 21-08-02 13:18

"Jan" <jsle@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er da lidt irriterende.
>
> Er der ikke et sted man kan afmærke, så den skal indlæse sidste nye udgave

Hej igen

Bop bop bop

Har selv fundet det.

Funktioner - internetindstillinger - midlertidige internetfiler -
indstillinger

Det står ikke beskrevet i IE6 hjælp !

vh
Jan