iPAQ 3870 og Nokia 6310 GPRS problemer
Fra : butschkow

Dato : 21-08-02 00:02

Hej alle.

Jeg har problemer med at få min iPAQ 3870 til at ringe op med GPRS via
min Nokia 6310. Jeg har fundet ud af, at hvis jeg slukker telefonen, og
laver et opkald, så kommer jeg fint igennem med GPRS første gang. Men
efter at GPRS forbindelsen er blevet afbrudt, og jeg forsøger igen, så
nægter telefonen at ringe op med det resultat, at jeg igen må genstarte
telefonen for at få GPRS forbindelse.

Er der nogen der kan hjælpe?

Mvh
Per Butschkow
per@insites.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-08-02 20:53

Hej Per,

> [...]
> efter at GPRS forbindelsen er blevet afbrudt, og jeg forsøger igen, så
> nægter telefonen at ringe op med det resultat, at jeg igen må genstarte

Har du den nyeste software version på din 6310? Jeg kan ikke huske versionen
her, men det var vist et problem med visse udgaver. Du kan få opgraderet din
telefon hos bl.a. Nokia Concept Store. Du bør nok også lægge de seneste
patches på din iPAQ, der er kommet nogen stykker - se på www.compaq.dk.

Jeg havde problemet, men det er forsvundet efter jeg opdaterede telefon og
iPAQ.

** Lars