nødvendig hastighed for at spille
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 20-08-02 21:31

I snart 1½ år har jeg tumlet med TDC for at få min ADSL forbindelse til at
virke ordentlig. Nu har de så i deres uendelige visdom fundet ud af at man
ikke kan spille counterstrike, med en 512/128 forbindelse. Næe nej jeg skal
have en speciel boomtown router for at det kommer til at fungere.

Kan det passe???

Peter K. Nielsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 20-08-02 21:49

rIn news:dk.spil.computer Peter K. Nielsen wrote:

> [...]
>ikke kan spille counterstrike, med en 512/128 forbindelse. Næe nej jeg skal
>have en speciel boomtown router for at det kommer til at fungere.

Du har vel en Speedstream 2601? Nej, det kan ikke passe. Routeren skal
bare sættes ordentligt op.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 20-08-02 21:52

jeg spiller fint cs med mit helt almindelige tdc bb 256 ...

ras

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-08-02 22:51

"Peter K. Nielsen" <peter-n@post4.tele.dk> skrev:
> [...]
> ikke kan spille counterstrike, med en 512/128 forbindelse. > Næe nej jeg skal have en speciel boomtown router for at

Nej, BT er bare lavet til gamere...
Vi spiller fint CS her på en SS2601 router og 1024/256.

/Mikael

Fra : Jacob Christoffersen

Dato : 21-08-02 14:48

Jeg spiller også fint med en 256/128 uden router eller noget

Fra : danni plougmann

Dato : 21-08-02 15:26

fungere også fint her TDC BB 512/128 med ericsson HM220di adsl modem
min ping er ligså god som de andre jeg spiller med på boomtowns servere

Fra : GrandOldMan

Dato : 21-08-02 22:24

klip
> "Peter K. Nielsen" <peter-n@post4.tele.dk> wrote in message
> skal

Klip

Hej Peter..

Min søn og jeg spiller DOD (HalfLifeMod) gennem et simens adsl modem og vi
har en 256/128 neetspeed opkobling..

og den forbindelse har vi brugt til at spille 5 på den ene PC så vi kunne
øve lidt taktik.. og med en rimelig god ping..

hilsen

GrandOldMan
CL i TheOutlaws a danish dayofdefeat clan
HP: http://home19.inet.tele.dk/andersson

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 21-08-02 23:23

Jeg tænkte det nok. Igen en tekniker fra TDC der ikke ved hvad han snakker
om, men gik den så gik den, og så ville de have solgt en ekstra ADSL
forbindelse

Tusind tak for jeres svar.

Med venlig hilsen

Peter