slikning af pikhoved
Fra : Andropov

Dato : 21-08-02 11:21

Hvis man har fået ståpik, kan man så få udløsning ved at en pige
udelukkende slikker sutter på pikhovedet (glans)uden yderligere
håndarbejde.

Umiddelbart ville jeg selv mene at det ikke er nok. At der også skal
noget yderligere håndarbejde til.

Fra : David T. Metz

Dato : 21-08-02 12:02

"Andropov" skrev
> [...]
> håndarbejde.
>
> Umiddelbart ville jeg selv mene at det ikke er nok. At der også skal

Nogle kan få udløsning uden at pikken overhovedet (no pun intended)
bliver rørt - så svaret er ja. Rigtig mange har dog for det meste brug
for mere håndfast stimulation end du beskriver. Pointen er at det er
komplekst, hvad der "fører til udløsning" - alt mulig andet end den
fysiske stimulation spiller ind. Hvis hendes hænder så i stedet laver
andre dejlige ting, stiger sandsynligheden sikkert men det kan også
dreje sig om andre ting - f.eks. at det foregår i en elevator så
spændingen/intensiteten stiger - hvis man er til den slags altså ...

David

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 21-08-02 12:36

> [...]
> håndarbejde.
>
> Umiddelbart ville jeg selv mene at det ikke er nok. At der også skal

Det kan skam godt lade sig gøre

Fra : Eddy Folder

Dato : 21-08-02 12:37

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> håndarbejde.
>
> Umiddelbart ville jeg selv mene at det ikke er nok. At der også skal

Jeg kan sagtens.. Og som David T. Metz skriver er det situationen og hvad
hænderne ellers laver der er afgørende.. Det skal også siges at jeg også
sagtens kan få oralsex i en time uden at komme.. For mig ligger det meste i
situationen og ikke i om det hele kører ind eller ud..

Eddy Folder

Fra : tdn

Dato : 21-08-02 12:45

> Hvis man har fået ståpik, kan man så få udløsning ved at en pige
> udelukkende slikker sutter på pikhovedet (glans)uden yderligere
> håndarbejde.

Jada

Fra : Kuno

Dato : 21-08-02 12:53

Andropov ...

> Hvis man har fået ståpik, kan man så få udløsning ved at en pige
> udelukkende slikker sutter på pikhovedet (glans)uden yderligere
> håndarbejde.

Er du lysten nok kan du gøre det selv med en tommel eller
pegefinger kun på pikhovedet som du skriver ... så (naturligvis)
kan en piges varme tunge og slik lave det samme ... og evt.
hurtigere ... - der skal ikke så meget til bortset fra "lyst" !

Hilsen Kuno

Fra : martin

Dato : 21-08-02 12:52

Det foregår nok mest mellem ørerne - så det tror jeg sagtens man kan.
Jeg har en gang været ude for, at en pige fik orgasme uden at blive rørt,
mens hun gav oralsex.

Så alt er muligt ...

/martin

Fra : Lotte

Dato : 21-08-02 22:14

"martin" <webmaster@subsex.dk> wrote in message:
> Det foregår nok mest mellem ørerne - så det tror jeg sagtens man kan.
> Jeg har en gang været ude for, at en pige fik orgasme uden at blive rørt,
> [...]
Det er også sket for mig en gang, underlig følelse, men meget rart ...

vh
Lotte

Fra : Henning

Dato : 22-08-02 17:15

"martin" <webmaster@subsex.dk> skrev i en meddelelse

> Det foregår nok mest mellem ørerne - så det tror jeg sagtens man kan.
> Jeg har en gang været ude for, at en pige fik orgasme uden at blive
> [...]

Jeg kan ikke få udløsning ved at blive suttet, eller onaneret
for den sags skyld, jeg skal være aktiv for at få udløsning.

MVH
Henning

Ps. Vil du være rar lige at tænke over din svar og citat
teknik?

Klip det væk du ikke svarer direkte på og svar under det
du citerer, det gør det nemmere for alle parter at følge med
i debatterne.

Jeg laver lige en opfølgning til news:dk.admin.netikette
Hvis du skulle ønske at drøfte citat/svar teknik, så svar
på dette indlæg havner i den gruppe.

Fra : Kuno

Dato : 22-08-02 17:40

Henning skriver:

> Jeg kan ikke få udløsning ved at blive suttet, eller onaneret
> for den sags skyld, jeg skal være aktiv for at få udløsning.

Det er _meget_ synd for dig Henning - selv i et godt parforhold
med et sundt sexliv synes jeg det er en nydelse.

Du går bestemt glip af noget - onani er ikke herrens staf til ens
kæreste - men en glæde til dig som mand - mange piger tager
det som om De ikke er gode nok - men det er bestemt en
misforståelse ..

Også mange piger *hygger sig alene* det er blot som om det
er mere ok hvis det er mænd der gør det ...

Men igen - det er ikke til skade for et godt parforhold - men
det er et godt supplement også til at lære sig selv at kende ...

Stadig synd for dig Henning - jeg har selv haft glæde af det i
40 år - trods et fast parforhold og godt sexliv - de to ting har
intet med hinanden at gøre som sådan ...

Hilsen Kuno

Fra : David T. Metz

Dato : 22-08-02 17:51

"Kuno" <kuno@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Henning skriver:

> Det er _meget_ synd for dig Henning - selv i et godt parforhold
> med et sundt sexliv synes jeg det er en nydelse.
<snip>

Du fejllæser. Henning skrev ikke at han ikke kunne komme ved onani ...

David

Fra : Henning

Dato : 22-08-02 18:12

"David T. Metz" <dtm.ioa@Du_Kan_Tro_Nej*cbs.dk> skrev i en meddelelse

> "Kuno" <kuno@lite.dk> skrev i en meddelelse

> <snip>
>
> Du fejllæser. Henning skrev ikke at han ikke kunne komme ved onani ...

Det kan man jo bare smile lidt af
En nybegynder her i gruppen er jo ikke klar over, jeg var ung
dengang P-pillerne blev frigivet i 1966 og deltog livligt i den
seksuelle revolution det afstedkom, med villige, liderlige kvinder,
der lige pludselig skulle afprøve alt det seksuelle, der ellers " var
forbeholdt mænd" *G*

Som sagt, hvad jeg ikke får noget ud af, savner jeg jo heller ikke,
men frækt ser det ud

MVH
Henning

Fra : Kuno

Dato : 22-08-02 18:14

Hej David ...

Undskyld - jeg skal ikke vade mere i det - men så er
dette dårlig dansk:

> Jeg kan ikke få udløsning ved at blive suttet, eller onaneret

Det sidste "onaneret" er efter min fattige mening noget man
selv foretager i modsat tilfælde må det hedde noget andet ..

I øvrigt et udtryk jeg ikke fatter .. du bliver per definition
tilfredsstillet af din ven / veninde og ikke "onaneret" ...

Uforståeligt Dansk ... og til at brække tungen på

Fik du den David ... LOL

Hilsen Kuno

Fra : David T. Metz

Dato : 22-08-02 19:35

"Kuno" skrev
> [...]
>
> Det sidste "onaneret" er efter min fattige mening noget man
> selv foretager i modsat tilfælde må det hedde noget andet ..

Ja, det hedder "blive kærtegnet/stimuleret/whatever" muligvis også "blive
masturberet", men dommerne voterer stadig. Onani kan strengt taget ikke
foretages af andre end én selv, jf Onan. "Fejllæsningen" er tilgivelig, men
du burde nok have studset over passivformen. Det er almindeligt at lade den
slags udtryks betydning glide og dermed omfatte selve stimulationen...

> I øvrigt et udtryk jeg ikke fatter .. du bliver per definition
> tilfredsstillet af din ven / veninde og ikke "onaneret" ...

Bliver jeg per definition - det var da betryggende ... Næh der er da
mange alternative resultater såsom "bragt til udløsning" eller "irriteret".

> Uforståeligt Dansk ... og til at brække tungen på
>
> Fik du den David ... LOL

Joda, tak for hintet ...
David

Fra : Claus Sørensen

Dato : 26-08-02 16:28

David T. Metz wrote:

> Ja, det hedder "blive kærtegnet/stimuleret/whatever" muligvis også "blive
> masturberet", men dommerne voterer stadig. Onani kan strengt taget ikke
> foretages af andre end én selv, jf Onan.

Nu diskuterer de lærde fortsat om, hvad det var Onan gjorde.

Var det afbrudt samleje eller var det tilfredsstillelse ved egen hånd:

"Så sagde Juda til Onan: »Gå ind til din brors kone, og udfør din
svogerpligt, så du kan skaffe din bror afkom.« Men Onan vidste,
at det afkom ikke ville blive regnet for hans, så hver gang han
gik ind til sin brors kone, lod han sin sæd gå til spilde på
jorden for ikke at skaffe sin bror afkom."

Så her voterer dommerne også stadig...

De herligste hilsner

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 23-08-02 20:56

Kuno skrev:

Hej Kuno

> Undskyld - jeg skal ikke vade mere i det - men så er dette dårlig
> dansk:

Ja, især hvis man klipper denne vigtige del af sætningen væk:

"jeg skal være aktiv for at få udløsning."

På den måde, kan man få alle sætninger til at ligne dårlig sprogbrug.

I øvrigt vil jeg også selv gerne være aktiv under akten. Det er ikke
noget jeg har en nærmere forklaring på, bortset fra at jeg sjældent
oplever at få noget videre ud af en given situation, hvis jeg ikke
præsterer/yder noget. Til gengæld har jeg ikke noget imod at præstere/
yde noget, uden at få noget umiddelbart igen, måske fordi min erfaring
siger mig at det komme tifold igen på et senere tidspunkt (ok, det kan
selvfølgelig også have noget med dårlig hukommelse at gøre (fortiden
ser altid bedre ud, når man tager nutidens briller på)).

> Det sidste "onaneret" er efter min fattige mening noget man
> selv foretager i modsat tilfælde må det hedde noget andet ..

Tjoh, hedder det ikke svensk? (hvis man nu skal bruge fagbetegnelser)

> Uforståeligt Dansk ... og til at brække tungen på

Vil du ikke være venlig at gå over i dk.tortur.sprog med den slags,
pretty please with sugar on top?
--
Rigtige mænd er _ikke_ solbrændt under patterne -- Johnny Madsen

Fra : Henning

Dato : 22-08-02 17:54

"Kuno" <kuno@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Henning skriver:

> Det er _meget_ synd for dig Henning - selv i et godt parforhold
> med et sundt sexliv synes jeg det er en nydelse.

Hvorfor er det synd? Hvad jeg ikke får noget ud af, savner
jeg jo heller ikke, hvis nogen ihærdigt ville prøve at give
mig udløsning på den måde, vil det kun irritere mig og
tænde mig totalt af *G*
Som et led i et forspil er det da ok, men kun fordi det ser frækt
ud, ikke på grund af den fysiske påvirkning

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 22-08-02 21:32

On Thu, 22 Aug 2002 18:15:24 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke få udløsning ved at blive suttet, eller onaneret
>for den sags skyld, jeg skal være aktiv for at få udløsning.

Ohh ja hvem der bare ku det - gik på efterskole med sådan en gut den
gik simeplthænd i bukserne på ham - han var nød til at onanere inden
vi hoppede ud af vinduerne om natten for at gå på row i 10 `ern

>Jeg laver lige en opfølgning til news:dk.admin.netikette

Øhh det springe jeg lige over fik du ikke det program jeg snedte dig ?
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Lars Fischer

Dato : 22-08-02 21:35

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk>

> Jeg laver lige en opfølgning til news:dk.admin.netikette
> Hvis du skulle ønske at drøfte citat/svar teknik, så svar
> på dette indlæg havner i den gruppe.

Usædvanlig dårlig ide i et indlæg med både on-topic indhold og en henstilling. Du har blot opnået et sende on-topic (for dss) svar
til d.a.n.

Prøv at være lidt mindre emsig med alt det futteri. Det har taget overhånd.

/Lars

Fra : Henning

Dato : 23-08-02 02:59

"Lars Fischer" <fischer@suk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til d.a.n.
>
> Prøv at være lidt mindre emsig med alt det futteri. Det har taget

Desværre Lars Du er off topic og dit synspunkt er der delte
meninger om.
Da det er et netikette spørgsmål er der naturligvis sat fut til
relevant gruppe, det er ikke on topic at diskutere netikette
i DSS.

MVH
Henning

fut news:dk.admin.netikette

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-08-02 13:56

Andropov <andropov@ofir.dk> scribbled:

Hej Andropov

> Hvis man har fået ståpik, kan man så få udløsning ved at en pige
> udelukkende slikker sutter på pikhovedet (glans)uden yderligere
> håndarbejde.

Ja, det kan det nok.

> Umiddelbart ville jeg selv mene at det ikke er nok. At der også skal
> noget yderligere håndarbejde til.

Der skal noget skaft-action til, hvis det skal være behageligt. Kun at
stimulere glansen er ubehageligt og gør ondt efter et stykke tid.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Eddy Folder

Dato : 21-08-02 13:59

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> wrote in message
> [...]
>
> Der skal noget skaft-action til, hvis det skal være behageligt. Kun at
> stimulere glansen er ubehageligt og gør ondt efter et stykke tid.

Det er der så delte meninger om

Eddy F.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 23-08-02 19:05

Andropov skrev:

Hej Andropov og velkommen til gruppen (jeg har ikke set dig skrive
før)

> Hvis man har fået ståpik, kan man så få udløsning ved at en pige
> udelukkende slikker sutter på pikhovedet (glans)uden yderligere
> håndarbejde.

Det kan man ikke sige generelt. Hvis det var lige nu, så ja. Hvis det
var efter 3-4 timers hed elskov, så nej. Især hvis det var hende som
sidder ved nabobordet og holder, hvad der ser ud til at være, en
kæreste i hånden mens hun skyder ryggen frem og præsenterer nogle af
hendes fordele. Hun har også tykke bløde læber, de har dog en afskye-
lig lilla farve som sikkert smager dårligt når man kysser hende.

Hmm, jeg kom lige i tanke om, jeg går i det ovennævnte ud fra at jeg
tænder kraftigt på kvinden der sutter (tænder, af den ene eller anden
grund), måske endda har følelser for hende. Hvis jeg ikke føler noget
for hende, skal der udføres meget mere manuelt arbejde for at få mig
til at komme.
--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix >

Fra : Martin

Dato : 23-08-02 22:51

in article ak66c7.1lg.2@mjoelner.aaks.aarhus.dk, Peder Vendelbo Mikkelsen at
pedervm@myrealbox.com wrote on 23/08/02 20:05:

> Hvis jeg ikke føler noget for hende, skal der udføres meget mere manuelt
> arbejde for at få mig til at komme.

Ja, sådan har jeg det også - og igen: det er sjælden ret ubehageligt at få
suttet p.., men det foregår for det meste mellem ørerne. For mig, i alt
fald.

Mvh
Martin

--------http:// www.subsex.dk --------
Danmarks seriøse sexualterapeutiske website

Fra : David T. Metz

Dato : 24-08-02 07:48

Martin skrev:
> det er sjælden ret ubehageligt
> at få suttet p.., men det foregår for det meste mellem ørerne.

Deepthroat?
(kunne ikke dy mig - sorry)
--
Genialt! et program der fixer Outlooks Express, så det citerer
ordentligt! http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : David T. Metz

Dato : 24-08-02 07:55

Martin skrev:

> Ja, sådan har jeg det også - og igen: det er sjælden ret ubehageligt
> at få suttet p.., men det foregår for det meste mellem ørerne. For
> mig, i alt fald.

Jeg svarer lige alvorligt også - for at gør bod ...

Helt enig. Det gælder det meste der har med sex at gøre. Den praksis er jo
især - set fra modtagerens sysnpkt. - meget synlig og indbyder til
aktivitet mellem de nævnte ører (modtagerens, men vel også giverens). Måske
er det derfor det fylder så meget i (hetero-)porno - en af BW's gamle
yndlingsaversioner ...

David