MS Windows
briani 27239
hvor hentes en offline install af IE6?
Fra : Peter T.

Dato : 21-08-02 08:08

hvor hentes en offline install af IE6?

Jeg har ledt og ledt på MS' labyrint-hjemmeside...

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : René Iversen

Dato : 21-08-02 08:22

"Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse
> hvor hentes en offline install af IE6?
>
> Jeg har ledt og ledt på MS' labyrint-hjemmeside...

Hvis du bruger w2k eller nyere, kan du ikke downloade det så vidt jeg ved,
men i win98 kan man downloade den lille fil på små 500kb. Når du så starter
installationen kan man under avanceret vælge kun at downloade
installationsfilerne. Ved ikke hvorfor det ikke er muligt i w2k.
Hvis du har w2k så sætter jeg en ftp server op i dag, hvor du da godt kan få
lov at hente det fra. Sig til hvis du vil det.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-08-02 08:32

Wed, 21 Aug 2002 09:21:33 +0200, skrev "René Iversen"
<riversen@REMOVEget2net.dk>:

>Ved ikke hvorfor det ikke er muligt i w2k.

Hvis man allerede har installeret den version man vil hente, kan
man ikke hente den.

Men gå ind til en eller forretning, der har lidt med pc at gøre
og snup et par gratis opkoblingscd'er, der er den sikkert på.

Fra : Peter T.

Dato : 21-08-02 10:01

René Iversen wrote:

> "Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse

> Hvis du bruger w2k eller nyere, kan du ikke downloade det så vidt jeg
> ved, men i win98 kan man downloade den lille fil på små 500kb.

Jeg har netop reinstalleret IE6 online og jeg oplevede ikke at kunne få lov
til kun at downloade installationsfilerne. Alt hvad jeg kunne hente, var
installationsfilen på de små 500 KB.
Men hvis du har IE6 som en offline install, er jeg interesseret i at hente
den fra din ftp. Du modtager lige en email fra mig.

Fra : Claus Henriksen

Dato : 21-08-02 08:21

On Wed, 21 Aug 2002 07:08:22 +0000 (UTC), "Peter T." <n@d.a> wrote:

>hvor hentes en offline install af IE6?
>
>Jeg har ledt og ledt på MS' labyrint-hjemmeside...

Hent installationsfilen på for eksempel

http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=32985&area=search&ordinal=1

Start installationsfilen
Accepter licensaftalen og vælg Næste
Vælg "Kør minimumsinstallation eller tilpas browseren" og vælg Næste
Klik på knappen "Avanceret"
Hak af i "Hent kun filer" og OK ud
Vælg Næste
Fortsæt med at vælge placering og styresystem(er)

Claus Henriksen

Fra : Peter T.

Dato : 21-08-02 10:01

Claus Henriksen wrote:

> Hent installationsfilen på for eksempel
>
> http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=32985&area=sea
> rch&ordinal=1

Den tillod mig ikke at gemme installationsfilerne.

Fra : Claus Henriksen

Dato : 21-08-02 10:51

On Wed, 21 Aug 2002 09:00:42 +0000 (UTC), "Peter T." <n@d.a> wrote:

>Den tillod mig ikke at gemme installationsfilerne.

Du skal heller ikke gemme den første installationsfil (ie6setup.exe).
Den skal køres.

Claus Henriksen

Fra : scn

Dato : 21-08-02 10:08

"Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse
> hvor hentes en offline install af IE6?
>
> Jeg har ledt og ledt på MS' labyrint-hjemmeside...

her er en vejledning jeg engang fandt:

Du kan prøve denne løsning: (jeg kan ikke huske hvor jeg fandt den, men den
virker)

1. Download the setup file using this link: ie6setup.exe

2. Place the downloaded setup file here: C:\Downloads (Create this folder if
necessary.)

3. Click Start > Run and type the command below and then click OK. NOTE: Use
the EXACT syntax shown below, including the quotation marks. Copying the
text below and pasting it into the Open field is recommended.

"C:\Downloads\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"

4. Once you click OK, the setup routine will begin and you will be given two

(a) Choose the operating system(s) that you desire to use IE with.
(b) Choose a location to download the files to.

5. Click the Next button to proceed. If you need to resume your download,
you can do so using the shortcut that is automatically placed on your
desktop in the event of an interruption. You can also resume the download by
executing the same command used initially.

Once you've downloaded the setup files for Internet Explorer, you can
install Internet Explorer by double-clicking the file named ie6setup.exe
located in the download folder. Additionally, the files in this folder can
be burned onto a CD and used to install Internet Explorer onto computers
with operating systems corresponding to the type of download selected at the
beginning of this process.

hilsen Helge S.

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Peter T.

Dato : 21-08-02 10:48

scn wrote:

> "Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse

> her er en vejledning jeg engang fandt:

Tusind tak. Den vil jeg prøve.

Fra : Madsen

Dato : 21-08-02 13:44

Peter T. skrev:

> Tusind tak. Den vil jeg prøve.

Det er også den metode som er nævnt på følgende link, men så vidt
jeg er orienteret, så gælder det kun for den engelske udgave.
http://www.mike-tech.com/article.php?gif=misc&article=51
- har dog ikke selv prøvet.

Madsen.

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 21-08-02 20:42

Værsgo' her er linket (tog 10 sekunder)
http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/ie6/default.asp?FinishURL=%2Fd
ownloads%2Frelease%2Easp%3Freleaseid%3D32210%26redirect%3Dno

mvh.
Henk

Fra : Per Thomsen

Dato : 22-08-02 08:31

> Værsgo' her er linket (tog 10 sekunder)

http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/ie6/default.asp?FinishURL=%2Fd
> ownloads%2Frelease%2Easp%3Freleaseid%3D32210%26redirect%3Dno

Det var da godt at det kun tog 10 sek, men det er stadig ikke en offline
version.

Per

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 22-08-02 19:12

Shit! Det er det med at læse indenad

Mvh.
Henk

Fra : Peter T.

Dato : 22-08-02 19:14

Henk Rasmussen wrote:

> Shit! Det er det med at læse indenad

hehe... Jeg undrede mig også over urlen. :)

Fra : Per Thomsen

Dato : 23-08-02 11:03

> Shit! Det er det med at læse indenad

Det kan nogle gange gå lidt stærkt