MS Windows
briani 27239
Ændring af Stifinder.
Fra : Jensen

Dato : 20-08-02 21:06

Min Stifinder har af Gud ved hvilken grund ændret udseende på
højre side, at direktorierne vises som mapper i stedet for på den
"gode gammeldags" måde. Hvordan kan jeg få den til at vende
tilbage? Venlig hilsen Jørgen Jensen.

Fra : Madsen

Dato : 20-08-02 21:12

Jensen skrev:

> [...]
> højre side, at direktorierne vises som mapper i stedet for på den
> "gode gammeldags" måde. Hvordan kan jeg få den til at vende

Højreklik i højre side og vælg Vis > Detaljer, eller hvad du nu vil
have den til at stå til. Du kan også bruge menuen Vis i Stifinder.

Madsen.

Fra : Martin K

Dato : 20-08-02 21:21

Madsen wrote:
> Højreklik i højre side og vælg Vis > Detaljer, eller hvad du nu vil
> have den til at stå til. Du kan også bruge menuen Vis i Stifinder.

Nemlig og derefter kan du jo så gå ind i:
Funktioner > Mappeindstillinger > Vis

Tryk på nulstil alle mapper, og derefter på som aktuel mappe... derefter
burde stifinder huske dine ændringer

--
Martin K

Fra : ..::jmj::..

Dato : 21-08-02 05:46

"Jensen" <ppanter@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> højre side, at direktorierne vises som mapper i stedet for på den
> "gode gammeldags" måde. Hvordan kan jeg få den til at vende

Hvad er den "gode gammeldags" måde?

...::jmj::..

Fra : Ole C

Dato : 21-08-02 13:57

...::jmj::.. skrev blandt andet:

> "Jensen" <ppanter@city.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad er den "gode gammeldags" måde?
>
> ..::jmj::..

Mon ikke "Brug de klassiske Windows-mapper"?

--
vh
Ole C

Fra : Per Thomsen

Dato : 21-08-02 14:17

> Mon ikke "Brug de klassiske Windows-mapper"?

Ja og Vis/Detaljer, derefter Funktioner/Mappeindstillinger: Vis/Som aktuel
mappe.

Per

Fra : Jensen

Dato : 21-08-02 22:02

Jensen skrev:

>Min Stifinder har af Gud ved hvilken grund ændret udseende....
Tak til Madsen og andre interesserede for gode svar. Tingene er
nu bragt på "den gamle" plads. Venlig hilsen Jørgen Jensen.