Java Screen saver??? Newbee her!
Fra : DoNT

Dato : 19-02-01 11:26

Hej med jer...

Jeg har siddet og søgt igennem de gamle posts, men jeg har desværre
ikke kunne finde svaret på mit spørgsmål, så nu prøver jeg selv....

Jeg har lavet en MP3 afspiller i JAVA, og den kører fint. Problemet
er, at der også gerne skulle være en screen saver, der skal tændes
efter 1 minut. Jeg har lavet en funktion, der tæller ned fra 60 til 0,
for så at komme med en JOptionPane.showMessageDialog.... hvilket jo
ikke er så fantastisk. Mit håb er, at der er en, der har en gammel
saver liggende, som jeg måsle kunne "nedarve", eller der er en, der
måske kan fortælle mig, hvordan jeg får kaldt en screensaver i stedet
for mit nuværende pop-up vindue?!'

Har brug for jeres hjælp!!!

Tom