ATT: Jesper
Fra : Gameboy@gameboy

Dato : 20-08-02 21:06

Hej Jesper.

1000 tak for dine råd dem vil jeg da prøve!!
Men hvad er gummimakker??
Jeg skal nok lige skrive hvordan turen går.

mvh
Gameboy

Fra : hansi.christiansen

Dato : 21-08-02 14:10

"Gameboy@gameboy" skrev d. 20-08-02 21:06 dette indlæg :
> Hej Jesper.
>
> 1000 tak for dine råd dem vil jeg da prøve!!
> Men hvad er gummimakker??
> Jeg skal nok lige skrive hvordan turen går.
>
> mvh
> Gameboy
>
> Du har spurgt Jesper, hvad en gummimak er! Det kan jeg svare dig på
.En gummimak er en stor lang krog 8-10cm.lang overtrukket med et stykke
gummirør(deraf navnet) kan fås´i mange farver. den sættes fast i
springringen (ikke i låsen)da denne ikke er stærk nok hvis du fanger en
stor fisk!

http://www.kandu.dk/