Til N6210-ejere..
Fra : Martin Berentzen

Dato : 19-02-01 10:53

HEJ!

Jeg har en Nokia 6210. Jeg vil lige høre andre N6210-ejere om den lille grå
udskiftningsmarkat i bunden af deres telefon sidder lidt løst? Min sidder
lidt løst og jeg vil da lige høre om det er normalt?

Martin

Fra : Erik Einum

Dato : 19-02-01 11:19

Martin Berentzen <martin-berentzen@mail.tele.dk> skrev
> [...]
sidder
> lidt løst og jeg vil da lige høre om det er normalt?

Ikke så uvanlig at den blir litt løs nei!
Ikke så løs at den faller av av seg selv håper jeg!

Jeg tenkte på å lime fast min når jeg skaffet meg Personal Badge, men nå
ser jeg at den originale begynner å bli slitt (malingen slites av!), av å
ha den i horiontal lærvæske (original Nokia), så jeg kommer ikke til å
lime den fast likevel. Får vel leve med litt slitasje der, så får jeg
heller koste på meg en helt ny en når jeg skal selge den.

///Mvh. EE

Fra : Kim Malchau

Dato : 25-02-01 15:07

On Mon, 19 Feb 2001 10:52:57 +0100, "Martin Berentzen"
<martin-berentzen@mail.tele.dk> wrote:

:>HEJ!
:>
:>Jeg har en Nokia 6210. Jeg vil lige høre andre N6210-ejere om den lille grå
:>udskiftningsmarkat i bunden af deres telefon sidder lidt løst? Min sidder
:>lidt løst og jeg vil da lige høre om det er normalt?

Min sidder fint fast. Købt sidst i oktober 2000.

Med venlig hilsen

Kim Malchau

--
Nyhedsgrupper på Internet - nyt design!