Profil på newgruppens hjemmeside
Fra : Britta Larsen

Dato : 20-08-02 20:11

Hej NG.
så har jeg endelig fået oprettet en profil hvor der er billeder af min
dejlige huskat Billy

Hilsen

Britta Larsen

Fra : Ragna Skott

Dato : 20-08-02 20:42

Hej Britta!
Velkommen til! Jeg har ikke været her så længe, men er allerede forfalden
til det daglige fix: at læse alle de nye indlæg.
Din Billy ser rigtig kær ud. Det er en flot farve, han har.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Britta Larsen

Dato : 20-08-02 21:14

"Ragna Skott" <rahas@tdcadsl.dk> skrev:

> Velkommen til! Jeg har ikke været her så længe, men er allerede forfalden
> til det daglige fix: at læse alle de nye indlæg.
> Din Billy ser rigtig kær ud. Det er en flot farve, han har.

Ja det er en køn farve han har, er ved at overveje at finde en legekamerat
til ham, da han keder sig lidt, det er jo også synd.

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 20-08-02 21:23

Britta Larsen wrote:
::
:: Ja det er en køn farve han har, er ved at overveje at finde en
:: legekamerat til ham, da han keder sig lidt, det er jo også synd.
::

HmHm, rømme sig...hviske, hviske...Hvis nu det havde interesse, mangler
Patch, som den sidste værkstedsmiver, stadig et godt hjem

MVH Mette