Ugedage i Outlook XP kalenderen...
Fra : Ulrich

Dato : 20-08-02 20:12

Hej

Outlook XP --> Kalender:

Er det muligt at få vist ugedagene i "Work Week" og "Week" ved siden af
datoen? Kun datoen vises, og jeg bliver nødt til skifte til "Month"
eller kigge på måndesoversigten i øverste højre hjørne for at se, hvilke
datoer, der hører til hvilke ugedage.

Ulrich

Fra : Lars Klintholm

Dato : 20-08-02 20:33

Ulrich skrev:

> [...]
> til "Month" eller kigge på måndesoversigten i øverste højre hjørne
> for at se, hvilke datoer, der hører til hvilke ugedage.

Visningen følger definitionen i KontrolPanel, International, Dato,
format for lang visning.
Sæt denne til dddd d. MMMM åååå eller ddd d. MMMM åååå afhængigt af om
du vil have lang eller kort ugedag.

--
Mvh.
LarsK

Fra : Ulrich

Dato : 20-08-02 21:02

In article <Xns9270DB366C424larsklintholm@klintholm.com>,
spamfilter@nospam.dk says...

> Visningen følger definitionen i KontrolPanel, International, Dato,
> format for lang visning.
> Sæt denne til dddd d. MMMM åååå eller ddd d. MMMM åååå afhængigt af om
> du vil have lang eller kort ugedag.

Kanon! Tak for det hurtige og præcise svar!

Ulrich

Fra : Lars Klintholm

Dato : 20-08-02 21:29

Ulrich skrev:

> Kanon! Tak for det hurtige og præcise svar!

Velbekomme

--
Mvh.
LarsK