Dårlige betalere
Fra : Claus E Beyer

Dato : 19-02-01 07:21

Uddrag fra artikel http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=7707 :

"Hos Tele Danmark indrømmer man, at man taber millioner på grund af
dårlige betalere. Men teleselskabet forsvarer sig med, at
markedsføringen ikke er i strid med loven."

Det kan jo ikke undre én, at fx Telmore kan sælge mobiltelefoni til de
billige priser de kan, for hos Telmore er der vel ingen kunder der kan
komme i restance, da alle samtaler betales forud.

Hvis man er kunde direkte hos TDM, kommer man vel indirekte til at
betale for de tab der er på andre kunder?

Claus

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-02-01 08:01

> Hvis man er kunde direkte hos TDM, kommer man vel indirekte til at
> betale for de tab der er på andre kunder?

Ja, hvem ellers.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Mickey

Dato : 20-02-01 01:02

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Uddrag fra artikel http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=7707 :

> Hvis man er kunde direkte hos TDM, kommer man vel indirekte til at
> betale for de tab der er på andre kunder?

det gør man vel i princippet hvis man er kunde hos et hvert andet
firma der har penge ude at hænge et sted ?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-02-01 01:36

Mickey skrev:

>det gør man vel i princippet hvis man er kunde hos et hvert andet
>firma der har penge ude at hænge et sted ?

Selvfølgelig! Et eller andet sted skal pengene komme fra. Og er der
nogle der ikke betale, så får vi andre lov til at gøre det.

Selvfølgelig har Telmore også penge ude at 'svømme', det er bare ikke
hos deres kunder - og det er nok der usikkerheden er størst for at få
dem igen.
--
venligst
/Lasse