MS Windows
briani 27239
Internet Explorer glemmer instaillingerne.~
Fra : Ulrich

Dato : 20-08-02 19:54

Hej

Hvordan kan det være, at Internet Explorer 6 ikke kan huske
indstillingerne fra sidste gang, jeg brugte programmet. Jeg tænker på
maksimeret/ikke maksimeret vindue og statuslinie/ikke statuslinie. Især
problemet med statuslinien, der forsvinder, hvis jeg har tilpas mange
Internet Explorer vinduer åbne, er temmelig irriterende. Jeg skal
manuelt sætte den til i "Vis" --> "Statuslinie".

Jeg bruger i øvrigt Windows XP.

Ulrich

Fra : Madsen

Dato : 20-08-02 20:08

Ulrich skrev:

> [...]
> jeg har tilpas mange Internet Explorer vinduer åbne, er temmelig
> irriterende. Jeg skal manuelt sætte den til i "Vis" -->

Nu er der en gruppe som specielt omhandler browsere som jeg vil tillade
mig at sende dette svar til, men IE kan ikke og har aldrig kunnet huske
maksimeret tilstand. Hvis du vil have den til at åbne i en bestemt
størrelse bliver du nødt til at trække vinduet ud til den størrelse du
vil have det i og så derefter lukke IE. Når du åbner den igen burde den
kunne huske den størrelse, indtil du kommer ind på en eller anden side
som vil bestemme størrelsen på browservinduet.

Mht. statuslinien så kan du prøve at åbne et browservindue og stille IE
som du gerne vil have det til at stå, altså med statuslinien slået til.
Gå derefter ind i en tilfældig mappe og vælg Funktioner > Mappeindstil-
linger > Vis og klik på 'Som denne mappe', eller hvad det nu hedder.

Xfut: news:dk.edb.internet.software.browser
Dette indlæg og svar til det vil havne i ovenstående gruppe.

Madsen.