Om at bruge og "misbruge"
Fra : J¤mfruen

Dato : 19-02-01 09:03

Hej Gruppe.

Nu er jeg jo som bekendt S (S/M) og chatter en del, og på chatten bliver man
som Dominerende Quinde ofte overfaldet af "stakkels" m-mænd der ingen Q har
til at "hundse" rundt med sig.

Så nu er det jeg er interesseret i at høre gruppens mening: Jeg har
problemer med bevægeapparatet, og har påtænkt mig at etablere et "slavehold"
der kan hjælpe mig med at gøre rent ( altså hovedrent) og lave det hårde
havearbejde, liggende på knæ og luge og sådan :) MEN jeg ønsker ikke at
dyrke sex ( have samleje) med disse personer.

Et eller andet sted er det for at forene to behov, for rent faktisk synes
jeg det er synd for disse fyre - og sex kan de jo få så mange andre steder;)
Samtidig med at nogle af disse m-fyre virkelig er nogle rare og fornøjelige
gutter at være sammen med også udenfor "Seancerne". Og så fik jeg gjort
noget af det jeg selv har svært ved.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 19-02-01 12:14

"J¤mfruen" wrote:

> [...]
> gutter at være sammen med også udenfor "Seancerne". Og så fik jeg gjort

Hejsa

Hvis du fra starten gør det klart, at sex ikke er involveret i
forholdet, og de siger ja alligevel, men så for mig at se, er det helt
og aldeles i orden. Vi har faktisk selv kontatk med en slavegut som bare
vil "bruges" til huslige formål og derefter pakkes væk.

Der er en del derude der tænder på, at være tjenestefolk, især hvis de
kan få lov til at udføre opgaverne i fuldt dress.

Så spring på det da ;) Bare sørg for, at du gør dine forventninger og
grænser klart fra starten af... altså her - Ingen sex overhovedet. Og
hvis de så siger ja, men så er de jo selv ude om det, så at sige.

Og hvis du har svært ved at finde folk, så opret en profil på Scor, hvor
du skriver præcist hvad du søger og ikke søger, og du vil blive
overfaldet af henvendelser fra tjenende ånder.

Pia

* Pia Klit Larholm * "I can not give you a formula for success,*
* * but I can give you a formula for failure: *
* Per Aspera Ad Astra * try to please everybody." *
* http://www.larholm.dk/pia* Herbert Bayard Swope *

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-02-01 12:51

"J¤mfruen" wrote:

> Hej Gruppe.

Hej

> Nu er jeg jo som bekendt S (S/M) og chatter en del, og på chatten bliver man

Er du sikker på, at det ikke skal staves D/s?

> som Dominerende Quinde ofte overfaldet af "stakkels" m-mænd der ingen Q har
> til at "hundse" rundt med sig.

....Det skal altså staves D/s, i dit tilfælde!!

> [...]
> havearbejde, liggende på knæ og luge og sådan :) MEN jeg ønsker ikke at
> dyrke sex ( have samleje) med disse personer.

Personligt finder jeg aseksuelt D/s uforståeligt grænsende til det
unaturlige, men jeg er da enig med Pia i at hvis du lægger kortene
på bordet fra begyndelsen a' så er der intet moralsk galt i det.

En ting du dog skal overveje, er om slaverne skal arbejde i hold,
dvs. hele banden kommer forbi hver tirsdag og fredag fra 13 til 17
for at knokle, eller om de skal arbejde på forskellige tidspunkter
så de ikke møder hinanden.

Ikke fordi du skal bilde den enkelte slavedreng ind at han er din
eneste, det ville være umoralsk. Det kan også være at du får en god
dynamik mellem dem hvis de arbejder i hold. Bare tænkt lidt over det
først. Slaver, af begge køn, kan godt være pjattede og barnlige og
umodne. Det kan være tiltalende når man er alene med dem, men når de
er i flok kan det være et problem.

> Et eller andet sted er det for at forene to behov, for rent faktisk synes
> jeg det er synd for disse fyre - og sex kan de jo få så mange andre steder;)

Jada. Men hvorfor kalder du det misbrug? Slavedrengene ved jo godt
at de ikke får sex. Aftalen er 100% klar helt fra starten af. De
tjener dig ved at udføre fysisk arbejde, og som "betaling" giver du
dem opmærksomhed og dominans.

> Samtidig med at nogle af disse m-fyre virkelig er nogle rare og fornøjelige
> gutter at være sammen med også udenfor "Seancerne". Og så fik jeg gjort
> noget af det jeg selv har svært ved.

Jada.

Du skal bare være opmærksom på at mange såkaldte m-personer slet
ikke er til D/s, slet ikke vil domineres og adlyde ordre, de vil
kun dyrke kinks som spanking og bondage og ydmygelse. Man kan så
diskutere om de er rigtige m-personer eller ej, men med de krav du
stiller får du i hvert fald frasorteret alle dem der ikke er det.
Du skal dog være opmærksom på at du også frasorterer dem der søger
efter et mere intimt og romantisk D/s forhold til en S-kvinde.

Det unaturlige ved aseksuelt D/s er nemlig, såvidt jeg kan se, at
man holder slaven på to meters afstand. For så bliver det
upersonligt og så slipper man får at slaven opdager at man er et
menneske som kan blive ophidset og have kropslugt og så videre.
Måske synes jeg at distance-D/s er for nemt?

Men bare gå i krig. Forhåbentlig bliver du forelsket i en af
drengene og ender med at opgive dit princip om ikke at dyrke sex
med ham. Og uanset hvad, så får en bunke mennesker det jo sjovt
sålænge det varer.

--
Peter Knutsen

Fra : J¤mfruen

Dato : 19-02-01 20:26

Hej Peter.

> Er du sikker på, at det ikke skal staves D/s?

Jeps :)

> ...Det skal altså staves D/s, i dit tilfælde!!

Nej stadigvæk ikke. Jeg lever i et S/M ægteskab.

> [...]

> dvs. hele banden kommer forbi hver tirsdag og fredag fra 13 til 17
> for at knokle, eller om de skal arbejde på forskellige tidspunkter

Smiler....ja det ER overvejet - og alle er bekendt med at der er flere:)

> [...]
> først. Slaver, af begge køn, kan godt være pjattede og barnlige og
> umodne. Det kan være tiltalende når man er alene med dem, men når de

Se DET havde jeg ikke tænkt på - godt du nævner det. Men jeg tror nu ikke
det bliver et problem da jeg er vant til at tackle unge mennesker med
hormonerne i kog :)

> [...]
> at de ikke får sex. Aftalen er 100% klar helt fra starten af. De
> tjener dig ved at udføre fysisk arbejde, og som "betaling" giver du

Misbrug var sat i anførselstegn - fordi jeg ikke mener det decideret er
misbrug da de selv er invilliget i det, og fordi jeg på den anden side
virkelig VIL misbruge dem til at få noget af det gjort jeg ikke selv er
istand til.

> [...]

> Du skal dog være opmærksom på at du også frasorterer dem der søger
> efter et mere intimt og romantisk D/s forhold til en S-kvinde.

Ja det er efter hånden gået op for mig, at derer mange der blot vil "give
mig arbejde" med deres ønsker om bondage og straf - og jo de er frasorteret
på forhånd.

> [...]
> menneske som kan blive ophidset og have kropslugt og så videre.
> Måske synes jeg at distance-D/s er for nemt?

Smiler...nej sådan var det ikke ment, jeg er naturist og vil bestemt ikke
holde dem på meters afstand - det spændende er jo netop at tænde dem.....og
så får de intet *GGGGG* som for eks at gå HEEEELT tæt på......i lårkort
stram nederdel (uden trusser) når de ligger på gulver/jorden på knæ, så de
ikke kan undgå at fornemme duften af Quinde :) og får de rejsning uden
tilladelse så falder pisken :)

> Men bare gå i krig. Forhåbentlig bliver du forelsket i en af
> drengene og ender med at opgive dit princip om ikke at dyrke sex
> med ham.

Det håber jeg sandelig ikke, da jeg har været godt gift med en Switch i
snart 19 år :)

>Og uanset hvad, så får en bunke mennesker det jo sjovt
> sålænge det varer.

Ja det var jo pointen, at alle får noget de gerne vil ha, og en hyggelig
stund samtidig :)

Tak for svaret.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 20-02-01 17:23

"J¤mfruen" wrote:

> Hej Peter.

Hej

> man

> Jeps :)

Sadomasochisme har altså intet med havearbejde at gøre.

> har

> Nej stadigvæk ikke. Jeg lever i et S/M ægteskab.

Dvs. at du slår din mand eller at din mand slår dig?

[arbejdssjak eller enkeltarbejde]

> Smiler....ja det ER overvejet - og alle er bekendt med at der er flere:)

OK. Nu er jeg lidt nysgerrig, skal de så arbejde i hold, eller
enkeltvis?

[arbejdssjak eller enkeltarbejde II]

> Se DET havde jeg ikke tænkt på - godt du nævner det. Men jeg tror nu ikke
> det bliver et problem da jeg er vant til at tackle unge mennesker med
> hormonerne i kog :)

I flertal?

["m-personer" som kun vil nyde og ikke yde]

> Ja det er efter hånden gået op for mig, at derer mange der blot vil "give
> mig arbejde" med deres ønsker om bondage og straf - og jo de er frasorteret
> på forhånd.

Tjah. Jeg kan godt lide at være den der udføre arbejdet, hvor
slavepigen stort set kan anskues som et kæledyr

[upersonlig D/s og distance]

> [...]
> stram nederdel (uden trusser) når de ligger på gulver/jorden på knæ, så de
> ikke kan undgå at fornemme duften af Quinde :) og får de rejsning uden

Det lyder slemt! Måske er du alligevel sadistisk anlagt

> Det håber jeg sandelig ikke, da jeg har været godt gift med en Switch i
> snart 19 år :)

Så trækker jeg mig håb tilbage. Jeg bryder mig ikke om at se
langvarige forhold der går i stykker på grund af udenomssex.

--
Peter Knutsen

Fra : J¤mfruen

Dato : 20-02-01 19:23

Hej Peter

> Sadomasochisme har altså intet med havearbejde at gøre.
Sadomaschokisme er en livsstil - og den er så med i alt hvad man gør.

> Dvs. at du slår din mand eller at din mand slår dig?
SMiler...slår.... næh nej du, vi bruger piske her i huset*GF* og ja det ER
nu mest mig der bruger dem*GF*

> I flertal?

Jeps - har selv børn og deres kammerater er vi vant til at omgås, samt har
arbejdet et sted hvor der var unge mennesker ( 18- 30 år) som var kommet
skævt ind på livet - og har ingen problemer med dem*SS*

> ["m-personer" som kun vil nyde og ikke yde]

> Tjah. Jeg kan godt lide at være den der udføre arbejdet, hvor
> slavepigen stort set kan anskues som et kæledyr

Sådan er vi jo så forskellige:)

> [upersonlig D/s og distance]

> Det lyder slemt! Måske er du alligevel sadistisk anlagt

Griner højt...jeg ER S :)

> Så trækker jeg mig håb tilbage. Jeg bryder mig ikke om at se
> langvarige forhold der går i stykker på grund af udenomssex.

Tak, men jeg dyrker ikke udenoms sex - her i huset foregår det hele med
begges accept. Sådan er det også, når han går amok på en m-pige.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : FreYa

Dato : 19-02-01 16:47

"J¤mfruen" <jomfru-d@vip.cybercity.dk>, skrev:
hej J¤mfru :)

> [...]
>havearbejde, liggende på knæ og luge og sådan :) MEN jeg ønsker ikke at
>dyrke sex ( have samleje) med disse personer.

det synes jeg, lyder som en rigtig god idé, både for dig og for dem.
en glimrende måde at forene det nyttige med det (u)behagelige, so to
speak :) du er bare med til at virkeliggøre deres fantasier.

det skal da heller ikke være nogen hemmelighed at jeg personligt altid
har haft en fantasi om to mænd: en til at lave mad og en til at gøre
rent <g>.
--
freya

Fra : J¤mfruen

Dato : 19-02-01 21:59

hej freYa

> det synes jeg, lyder som en rigtig god idé, både for dig og for dem.
> en glimrende måde at forene det nyttige med det (u)behagelige, so to
> speak :) du er bare med til at virkeliggøre deres fantasier.

ja netop - lidt som at klø hinanden på ryggen*GF*

> det skal da heller ikke være nogen hemmelighed at jeg personligt altid
> har haft en fantasi om to mænd: en til at lave mad og en til at gøre
> rent <g>.

griner..så skulle du prøve to i sengen.......gggg......DET er sagen....og så
kan de selvfølgelig hjælpes med at holde huset ;)

> --
> freya

Sorry den røg privat.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Chokmah

Dato : 19-02-01 22:21

er du Rapplense jomfru vil du ha hende taget af dage ?
> hej freYa

> griner..så skulle du prøve to i sengen.......gggg......DET er sagen....
hvad hun så vil blive !!!!

> Sorry den røg privat.
well ...
MvH
Bo

Fra : Kirstine

Dato : 19-02-01 18:19

In article <96qjop$1nv$1@news.cybercity.dk>, jomfru-d@vip.cybercity.dk
says...

Hej Jomfru

> Nu er jeg jo som bekendt S (S/M) og chatter en del, og på chatten bliver man
> som Dominerende Quinde ofte overfaldet af "stakkels" m-mænd der ingen Q har
> til at "hundse" rundt med sig.

Som totalt ubevandret indenfor den del af seksuallivets glæder, så
stiller jeg lige et dumt spørgsmål - hvorfor er det sådan? At der er
mangel på D-quinder, mener jeg

> [...]

> gutter at være sammen med også udenfor "Seancerne". Og så fik jeg gjort

Tjah - hvis alle parter er indforståede med, hvad der skal foregå på
hvilke præmisser, så syn's jeg, at du skal "go for it".

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : J¤mfruen

Dato : 19-02-01 21:59

Hej Kirstine

> Som totalt ubevandret indenfor den del af seksuallivets glæder, så
> stiller jeg lige et dumt spørgsmål - hvorfor er det sådan? At der er
> mangel på D-quinder, mener jeg

Jeg ved det faktisk ikke, men det er et faktum. Et gæt er at mange kvinder
er opdraget til at være den "søde pige" har gået i "flinkeskolen" og derfor
tør de ikke at leve det ud. Istedet vælger de at være m- for så er det ikke
deres "skyld". De lægger så at sige ansvaret over på S én for hvad der sker.
Måske også fordi det er lidet flatterede at være en Domina, en rigtig bitch
*G*

Selv kender jeg mange m-piger som selv kommer med denne begrundelse: " De
har været så vant til at skulle klare alt selv med børn, job, hus og så er
det så befriende bare at give slip på alt og lade HAM ( S ´en) overtage
ansvaret for deres tilfredsstillelse.

> Tjah - hvis alle parter er indforståede med, hvad der skal foregå på
> hvilke præmisser, så syn's jeg, at du skal "go for it".

Det gør jeg oxo - er faktisk en gammel drøm der nu går i opfyldelse :)
> Kirstine

Sorry den røg privat.
Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : J¤mfruen

Dato : 19-02-01 22:01

Hej Kirstine

> [...]

> hvilke præmisser, så syn's jeg, at du skal "go for it".

Det gør jeg oxo - er faktisk en gammel drøm der nu går i opfyldelse :)

Sorry den røg privat.
Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : J¤mfruen

Dato : 19-02-01 22:02

Hej Kirstine

> [...]

> hvilke præmisser, så syn's jeg, at du skal "go for it".

Det gør jeg oxo - er faktisk en gammel drøm der nu går i opfyldelse :)

Sorry den røg privat.
Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Chokmah

Dato : 19-02-01 19:32

"J¤mfruen" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
Hi Jomfru :)
> [...]
> havearbejde, liggende på knæ og luge og sådan :) MEN jeg ønsker ikke at
> dyrke sex ( have samleje) med disse personer.
Jaaeee .... så skal du sgu nok være heldig med din søgning , hvis du skal
finde at det er reel sexet at gøre hovede rent & have arbeje ... der ville
måske nok have noget perspektiv i det .... for slaven , hvis denne blev
bragt til seksuel forløsning ... men som jeg læser det her , er det indsats
uden beløning og den slags folk hænger sgu ikke på træerne ... jeg ku da
streng taget også godt tænke mig hvis der kom en og mågede ud en gang om
ugen smed affald ud tog opvasken - skiftede vand ved skilpaderne løb ned og
handle sidst men ikke mindst gik på vakseri da de her par bukser køre på 3
uge .... det er sgu ved at være lidt hårdt at skulle side i dem i 4-10
minutter før de er smeltet nok til de naturligt følger krobens bevægelser :)

> Et eller andet sted er det for at forene to behov, for rent faktisk synes
> jeg det er synd for disse fyre - og sex kan de jo få så mange andre
steder;)
jamen det koster sgu ... ellers så for de det well ?
> Samtidig med at nogle af disse m-fyre virkelig er nogle rare og
fornøjelige
> gutter at være sammen med også udenfor "Seancerne". Og så fik jeg gjort
> noget af det jeg selv har svært ved.
hmmm.... måske du skulle gribe det an fra et andet sted ... og bare spørge
om de gad at hjæpe med det fornødne p.gr af ( ? ) også ku det jo være at de
fik et kick ud af det indirekte ?
MvH
Bo

Fra : J¤mfruen

Dato : 19-02-01 21:59

> Hi Jomfru :)

Hej Bo.

> [...]
indsats
> uden beløning og den slags folk hænger sgu ikke på træerne ...

SMiler.....er ikke nødvendigt med held, bare prøv at logge på chatten som
Domina, så vil du opleve hvordan mange søger og søger - ja nogle er helt
desperate, og det er faktisk trist at overvære.

> [...]
> uge .... det er sgu ved at være lidt hårdt at skulle side i dem i 4-10
> minutter før de er smeltet nok til de naturligt følger krobens bevægelser
:)

Tjah Bo...kan du bruge en Tv så er muligheden der - men jeg tror ikke lige
du får pigerne til det :) uden modydelser altså. Men der er mange TV ér der
søger plads hvor de kan få lov at tusse rundt og lave husarbejde i dametøj
*S*

> hmmm.... måske du skulle gribe det an fra et andet sted ... og bare spørge
> om de gad at hjæpe med det fornødne p.gr af ( ? ) også ku det jo være
> at de fik et kick ud af det indirekte ?

Smiler..når nu det er det andet jeg har lyst til *GG*

> MvH
> Bo

Sorry den røg privat:)
Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Chokmah

Dato : 19-02-01 22:38

> [...]
Hej jomfru :)

> SMiler.....er ikke nødvendigt med held, bare prøv at logge på chatten som
> Domina, så vil du opleve hvordan mange søger og søger - ja nogle er helt
> desperate, og det er faktisk trist at overvære.
Nå ja sådan lære man noget nyt hver dag ;) men du godt nok der vil findes en
der - vil få ufrivillig stor sekret sondring ved at gøre mit ydmyg hybbel
rent ? i så fald så skal det sgu være en kåd en hvis det ikke størkner når
de skal ned med vaske tøjs sækken -- for den er satme ikke go - arggg ...
den har perosnality , tæt på et liv af sit eget jeg tror faktisk den er
blevet så organisk den går rundt af sig selv :) eller så er det nok bare mig
der ikke ved hvor jeg stiller den ?
anyhow så tror jeg sgu at jeg er for bly til at byde noget andte menneske at
røre ved mit vaske tøj !
> [...]
der
> søger plads hvor de kan få lov at tusse rundt og lave husarbejde i dametøj
hmmm....Ja... ?
indrømmet at det ville falde i min surealitiske smag at se en i blonder måge
ud ved Finn Erik & Petra ( skilpaderne ) for der er sgu godt nok ved at gå
lun brandam i akvariet :)

> Smiler..når nu det er det andet jeg har lyst til *GG*
det er selvføligt rigtigt :)
men jeg synets nu det regulere sig selv - gu er jeg et svin - men af
uransaglige årsager så har jeg dte med at jeg skifter undertøj & sokker
dagligt - hjvorfor jeg da også har 60 par af hver :)
men når det slipper op så ... ja så bliver det jo gjort .. men på den anden
side nu når du er inde på det så har jeg ligget i det sammen senge tøj i ca
4-5 uger det ku nu ha sin caherme at få det skiftet :)
MvH
Bo

Fra : René Hjorth

Dato : 19-02-01 21:47

Mon, 19 Feb 2001 09:03:02 +0100 skrev "J¤mfruen"
<jomfru-d@vip.cybercity.dk>

Hej J¤mfruen,

> [...]
>havearbejde, liggende på knæ og luge og sådan :) MEN jeg ønsker ikke at
>dyrke sex ( have samleje) med disse personer.

Nu kan det nok ikke helt overføres, men jeg kender et par m-fyre
(bøsser) der tænder meget på at blive domineret, men er evigt træt af
at s-fyren satser på at han også får luget sine blomsterbede og taget
den store opvask

Jeg tror godt at du kan etablere den slags "forhold", men du bør gøre
dem det klart at der IKKE følger traditionel sex med, og klargøre dem
hvilke muligheder de har for at onanere selv - jeg tror nok at et par
mænd ville tænde på at når de var færdige med at f.eks. luge bedet,
fik de nøjagtigt 1 eller 2 minutter til at onanere i, og hvis de ikke
"nåede" det, måtte de udsætte udløsningen til efter næste opgave.

Uhh, jeg tror at S-delen af mig er ved at blive aktiveret

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : J¤mfruen

Dato : 20-02-01 08:37

hej René Hjorth

> [...]
> (bøsser) der tænder meget på at blive domineret, men er evigt træt af
> at s-fyren satser på at han også får luget sine blomsterbede og taget

OK. men de fyre jeg har snakket med ( sorteret fra i den store mængde) har
nu ikke syntes at den manglende sex er et problem, bare jeg er Dominant
nok - de er faktisk selv begyndt at snakke om hvad de kan af huslige gøremål
og en fortalte at han var stor og stærk og god til havearbejde.

> [...]
> fik de nøjagtigt 1 eller 2 minutter til at onanere i, og hvis de ikke
> "nåede" det, måtte de udsætte udløsningen til efter næste opgave.

Det med den traditionelle sex er HELT klart, og det med at onanere har jeg
også sagt at det kun kan komme på tale i yderst begrænset omfang, som en
særlig fortjenstbelønning. Men den du kommer med der - med tidsbegrænset
onani er jo fænomenal, TAK! Den vil jeg bruge, nok mere flittigt end jeg
selv havde forestillet mig. Den er jo direkte ond *GG* Men jeg havde nu
forestillet mig noget med pik/nosse opbinding :) istedet for halsbånd. bare
så jeg er sikker på de ikke fornøjer sig i utide;)

> Uhh, jeg tror at S-delen af mig er ved at blive aktiveret

> Mvh,
> René

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : René Hjorth

Dato : 20-02-01 21:59

Tue, 20 Feb 2001 08:37:20 +0100 skrev "J¤mfruen"
<jomfru-d@vip.cybercity.dk>

Hej J¤mfruen,

> [...]
>nok - de er faktisk selv begyndt at snakke om hvad de kan af huslige gøremål
>og en fortalte at han var stor og stærk og god til havearbejde.

Åh ja, og her går vi andre og enten slider og slæber i weekenden,
eller betaler os fra det... Jeg har godtnok også overvejet den slags,
men tror egentlig ikke at jeg gidder have "arbejdsdrenge"

>Det med den traditionelle sex er HELT klart, og det med at onanere har jeg
>også sagt at det kun kan komme på tale i yderst begrænset omfang, som en
>særlig fortjenstbelønning.

Du skal nok passe på at ikke gøre den alt for begrænset - der skal
være plads til lidt fornøjelser, ellers bliver det måske lidt for
surt?

>Men den du kommer med der - med tidsbegrænset onani er jo fænomenal, TAK! Den vil jeg bruge, nok mere flittigt end jeg
>selv havde forestillet mig. Den er jo direkte ond *GG*

Velbekomme, men det er nemlig én af mine favoritter i fantasier og i
et par rollespil (chatsex) jeg har prøvet. Burg den flittigt og med
glæde

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Hanne L

Dato : 21-02-01 03:04

René Hjorth skrev i en meddelelse news:6dm59t4vr0lov4u0evuoigb9112c3i2smi@4ax.com...

Hej Rene´ og J¤mfruen

> Du skal nok passe på at ikke gøre den alt for begrænset - der skal
> være plads til lidt fornøjelser, ellers bliver det måske lidt for
> surt?

Med det, jeg kender til det, er dominansen i sig selv deres
fornøjelse/belønning. Flere af de m-mænd, jeg har hørt om, er
mere end tilfredse med at være slaver og underkaste sig og
forventer absolut ingen seksuel tilfredsstillelse. Det kan vist oven i
købet være seksuelt tilfredsstillende i sig selv at blive kommanderet
til at tilfredsstille andre seksuelt, men også hvis det er, som
J¤mfruen beskriver det.

En overordentlig god ide.
Meget ond, men meget virkningsfuld, tror jeg *S*.

Kærlig hilsen
Hanne L