MS Windows
briani 27239
XP - Fuld kontrol med proceslinjen
Fra : HX

Dato : 20-08-02 18:22

Hej i NG.

Efter inst. af XP Pro DK står værktøjslinien sprog og skæmmer DA i
proceslinjen.
Selv om jeg slår den fra i menuen værktøjslinjer, er den der igen efter
genstart.
Hvordan får jeg den helt væk?
Og hvordan får jeg den menu frem på proceslinjen som giver mig mulighed for
at vælge hurtigt imellem 4 desktop billeder?
Den mulighed er nemlig ikke i menuen værktøjslinjer.

Mvh.
HX

Fra : Madsen

Dato : 20-08-02 19:19

HX skrev:

> Og hvordan får jeg den menu frem på proceslinjen som giver mig
> mulighed for at vælge hurtigt imellem 4 desktop billeder?

Den findes ikke som standard i WinXP.
Installer Virtual Desktop Manager fra følgende link:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

Madsen.

Fra : Nielsen

Dato : 20-08-02 20:26

Hej

Angående da i proceslinjen, gå i kontrolpanelet under internationale og
sproglige indstillinger,
derefter sprog, detaljer, værktøjslinjen sprog, sæt flue benet i slå
avancerede sprogtjenester fra.

Ikonerne i værktøjslinjen får du frem ved at højre klikke på værktøjslinjen.
Sæt et flueben
i værktøjslinjen - hurtig start.

Mvh Ole

Fra : HX

Dato : 21-08-02 07:17

Tak tak.... så er det på plads igen.
Hvor glemmer man dog hurtigt, når det ikke bruges til hverdag.

HX