Naja og Laban
Fra : Brian Olsen

Dato : 20-08-02 17:33

Naja er ved at vænne sig til sit nye hjem. Hun nyser stadig noget så
voldsomt, men behøver ikke være noget alvorligt sagde dyrlægen da jeg
ringede. jeg kune komme en dag jeg evt. havde tidligt fri på skolen.
Laban ved stadig ikke hvad han skal stille op med den lille åndsvage ting
der har taget hanss mor!!!
Hver gang Naja komme for tæt på springer han over hende og løber oven på til
den sikre seng.
Naja er allerede blevet en pæn lille killing, hun var lidt mager da vi
hentede hende i lørdags, men nu er hun ved at være flot. Ikke at hun er tyk.
man kan bare ikke se ribbenene helt så tydeligt nu.

Laban mener vist at hun er skør. hun jagtede ham rundt i under etagen i
morges, lige indtil han bremsede op og jagten gik den anden vej efter hende.
sådan fortsatte de fra jeg stod op til jeg kørte afsted ind mor Ribe for at
komme i skole til tiden.

Brian stod op lige efter at jeg kørte, men han opdagede ikke at kattene
havde fræs. laban var gået ud og den lille sad med sin yndlings
beskæftigelse: at vaske sig!!

vi købte noget katte parfume i eftermiddags for at få dem til at syn's om
den hule vi selv har kreeret til dem, men nej. mor du kan godt tro om igen.
den lugter af HENDE. sendte Laban med sit blik på mig.

spørgsmål:
hvorfor er Laban BANGE for Naja???
Kan jeg gøre noget for at han accepteret hende eller kommer det af sig selv
når han her vænnet sig til hende???
skal Naja igrunden have speciel killinge dåsemad eller er det Laban får godt
nok???

Bente (c: og laban der sover i mors seng og Naja der slår mine sko ihjel

Fra : Kate

Dato : 21-08-02 20:22

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> wrote in

> Naja er ved at vænne sig til sit nye hjem.

Det er skønt at hun er faldet til.

> spørgsmål:
> hvorfor er Laban BANGE for Naja???

Det ved jeg ikke, men det lader til at være meget almindeligt. Flere
har nævnt nøjagtigt det samme når de har fået killinger i huset til
deres lidt ældre kat.

> Kan jeg gøre noget for at han accepteret hende eller kommer det af
> sig selv når han her vænnet sig til hende???

Uden at gøre mig meget klog på det, så tror jeg at det kommer når han
har vænnet sig til at hun altså er der.

> skal Naja igrunden have speciel killinge dåsemad eller er det
> Laban får godt nok???

Jeg ville nok vælge noget killingefoder, specielt hvis hun er lidt for
tynd. Flere nævner babycat fra Royal Canin når der tales killinger, jeg
kender det ikke så jeg vil ikke som sådan anbefale det. Det er mange år
siden der var killinger her, Lante er købt voksen, så jeg tror nok den
stod på Hill's killingefoder da jeg fik hhv Johan og Sofie og senere
Oliwer. Men jeg får en killing om 2 uger, så jeg læser ivrigt alt om
killinger i et forsøg på at forberede mig bare lidt

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer