Hitman 2 Demo
Fra : Kurt Lund

Dato : 20-08-02 15:06

Hej Alle

Så er der en demo af spillet på denne
adresse http://www.dailyrush.dk/

Den er ret fed

Kurt

Fra : Brian Bünger Kottal

Dato : 20-08-02 18:16

Ja den er fed. Men jeg har et problem.
Hvordan vælger man imellem de forskellige options i spillet såsom samle ting
op, åbne døre, slæbe folk, kigge gennem nøglehuller etc...

Jeg kan ikke scrolle op og ned i det, jeg kan kun vælge det der er nu står
øverst - og det er ikke lige altid det jeg vil...

/Brian

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-08-02 19:11

Kurt Lund wrote:
> Hej Alle
>
> Så er der en demo af spillet på denne
> adresse http://www.dailyrush.dk/
>
> Den er ret fed

Woohoo! Er lige begyndt på download... 3½ minut tilbage... (har lige fået
2mbit) :)

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-08-02 19:28

Jacob Skaaning wrote:

> Woohoo! Er lige begyndt på download... 3½ minut tilbage... (har lige
> fået 2mbit) :)

Damn... ved start blinker skærmen en enkelt gang, ellers intet. Tilbage til
desktop. WHY ME?

Fra : Thomas Rohde

Dato : 20-08-02 21:03

Samme problem her. Ved at kigge i dump filen, fandt jeg at den forsøger at
loade en "openal.dll". Fandt den på creatives hjemmesider:

http://makeashorterlink.com/?W26A22191

Her er den lange

http://developer.creative.com/scripts/DC_D&H_Games-Downloads.asp?opt=2

Demoen kører fint nu!

/Thomas

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-08-02 21:32

Thomas Rohde wrote:
> Samme problem her. Ved at kigge i dump filen, fandt jeg at den
> forsøger at loade en "openal.dll". Fandt den på creatives hjemmesider:

> [...]

Tak for hjælpen, men no dice... XP startede endda op med blå skærm og bål og
brand... men jeg kunne stadig ikke spille den.
Her er min errorlog:

22:25:22 2002
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Exception Record (0x12f25c):
Code : 0xc0000005 (EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION)
Flags : 0x0 (Continuable Exception)
Addr : 0x10001f9b (EAX.DLL)
Info :
: 0x0
: 0x0
Parent: 0x0 (End-of-nesting)

Processor Record:
Context Flags: 0x1001f

Integer registers
Eax : 0x0
Ebx : 0xf88ab0
Ecx : 0x0
Edx : 0x3c2d30
Esi : 0x0
Edi : 0x3c34e8

Control registers
Ebp : 0x0
Eip : 0x10001f9b (EAX.DLL)
Esp : 0x12f544
EFlags : 0x10246
SegCs : 0x1b
SegSs : 0x23

Segments
SegGs : 0x0
SegFs : 0x38
SegEs : 0x23
SegDs : 0x23

Debug registers
Dr0 : 0x0
Dr1 : 0x0
Dr2 : 0x0
Dr3 : 0x0
Dr6 : 0x4002
Dr6 : 0x0

Float registers
Control : 0xffff007f
Tag : 0xffffffff
ErrorOffset : 0x1000b9b2
ErrorSelector: 0x5d8001b
DataOffset : 0x12f2ec
DataSelector : 0xffff0023

EAX.dll... hvad kan der være galt? Jeg kan køre alle andre spil uden
problemer...

Geforce 2 Ti
Soundblaster 128
Windows XP Pro
4 GB fri plads
Ingen programmer kørende
640 MB RAM

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-08-02 21:36

Jacob Skaaning wrote:

> Tak for hjælpen, men no dice... XP startede endda op med blå skærm og
> bål og brand... men jeg kunne stadig ikke spille den.
> Her er min errorlog:

<snip>

> EAX.dll... hvad kan der være galt? Jeg kan køre alle andre spil uden
> problemer...

Løste det selv! Kopierede eax.dll over fra mit Ghost Recon dir... nu starter
spillet... :)

Fra : ArJo

Dato : 21-08-02 13:30

'Jacob Skaaning' havde følgende at sige :

> Jacob Skaaning wrote:
>

> Løste det selv! Kopierede eax.dll over fra mit Ghost Recon dir... nu starter
> spillet... :)

Hej
Gider du ikke zippe eax.dll og smide den i dk.binaer??? Den skal ind i
windows\system mappen, ik'?!?

pft og mvh
ArJo

Fra : Madsen

Dato : 21-08-02 20:53

On Wed, 21 Aug 2002 14:30:01 +0200, ArJo <not@to.know> wrote:

>Gider du ikke zippe eax.dll og smide den i dk.binaer???

Jeg har lige postet den i dk.binaer

Headeren er "EAX.dll til Hitman 2 demo"

> Den skal ind i windows\system mappen, ik'?!?

Nej, den skal i Hitman 2 mappen

mvh Madsen

Fra : ArJo

Dato : 22-08-02 05:39

'Madsen' havde følgende at sige :

> Jeg har lige postet den i dk.binaer

[klip]

Hej og mange tak.
Så kører vi........!!!!!!!

mvh ArJo

Fra : webwarp

Dato : 31-10-02 19:41

"ArJo" skrev d. 21-08-02 13:30 dette indlæg :
> [...]
> >
> Hej
> Gider du ikke zippe eax.dll og smide den i dk.binaer??? Den skal ind i

Hvad er det i har gjort??? hvor har i eax.dll fra??? skal man stadig
hente den opdatering fra starten af?`?

http://www.kandu.dk/

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 31-10-02 21:42

webwarp wrote:
> Hvad er det i har gjort??? hvor har i eax.dll fra??? skal man stadig
> hente den opdatering fra starten af?`?

Ikke nok med at du har svaret på et 2 måneder gammelt indlæg, men du har
også formået at formulere dig for mig fuldstændigt uforståeligt.

Fra : Seth

Dato : 20-08-02 20:40

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Sweeeeeeeeeet!!!

Damn det begynder at se fedt ud...glæder mig til at de får rettet de små
grafikfejl og smidt spillet på gaden.

Trist...20 min og banen var slut...ehhehe

Seth

Fra : S@ndman

Dato : 21-08-02 09:52

Hejsa,

For at vende tilbage til udgangspunktet....hvordan skifter man mellem ting
når man vil samle op...??

S@ndman

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-08-02 12:22

S@ndman wrote:
> Hejsa,
>
> For at vende tilbage til udgangspunktet....hvordan skifter man mellem
> ting når man vil samle op...??

Hold E i bund og brug dit scroll-hjul.
Ellers kig i config og ændr det hvis du vil! (det mener jeg godt at man kan)

Fra : danni plougmann

Dato : 21-08-02 21:17

bliver der save funktion under missionerne i den færdige version
det var grunden til jeg droppede 1 eren ret hurtigt
frustrerende at man ikke kan save i en mission

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 22-08-02 13:49

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in message
> bliver der save funktion under missionerne i den færdige version
> det var grunden til jeg droppede 1 eren ret hurtigt
> frustrerende at man ikke kan save i en mission

Hvis du læste teksten i spillet ville du vide, at det gør der. I spillet er
der også en save-option, men den er ikke implementeret endnu... sikkert for
at få folk til at spille det lidt mere :)

Jacob

Fra : Simon Kamber

Dato : 22-08-02 16:09

On Wed, 21 Aug 2002 22:17:19 +0200, "danni plougmann"
<danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote:

>bliver der save funktion under missionerne i den færdige version
>det var grunden til jeg droppede 1 eren ret hurtigt
>frustrerende at man ikke kan save i en mission
Ja det gør der heldigvis. Har allerede droppet demoen af samme grund.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen