MS Windows
briani 27239
WMP starter helt af sig selv på de mest ir~
Fra : [9000] Søren

Dato : 20-08-02 14:52

Jeg kører Win98Se Eng og er blevet tvunget til at installere Windows Media
Player 7.1 for at kunne streame video over nettet.

Efter jeg har gjort det starter media players op helt af sig selv fx. når j
spiller compter eller skriver mails eller andet.

Problemet har været der før, men der startede det kun når j trykkede Alt+s..
efter en formatering og geninstallation starter det helt tilfældigt, j kan i
hvert fald ikke regne ud hvilken knapper der (kun indimellem) får det til at
starte.

Nogen forslag udover at afinstallere det?

Mvh. Søren

Fra : dion

Dato : 20-08-02 20:25

Du kunne prøve at omdøbe exe filen.
Properties vil fortælle dig præcis hvilken exe det drejer sig om hvis du højreklikker
på mediaplayerikonet i startmenu.