sider vises ikke korrekt.
Fra : ottesen

Dato : 20-08-02 12:49

Hej gruppe!
Er lige skiftet over til WinXP og den medfølgende explorer. Hvordan kan det
være at visse sider ikke vises korrekt i min browser? F.eks. vises menubaren
i venstre side på jyllandspostens side ikke. Min firewall (ZoneAlarm) er
slået fra. Jeg kører som sagt med Internet Explorer 6.0 under WinXP.

/ottesen

Fra : Madsen

Dato : 20-08-02 12:54

ottesen skrev:

> Hvordan kan det være at visse sider ikke vises korrekt i min
> browser? F.eks. vises menubaren i venstre side på jyllandspostens
> side ikke.

Jeg er ikke sikker på om det er problemet, men du har vel installeret
Virtual Machine ikke?

http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3-19990518/cabpool/MSJavx86_CD24D109B33421DB6728FBDC80C9F572EB7A3865.exe

Madsen.

Fra : ottesen

Dato : 20-08-02 15:13

> ottesen skrev:
>
> Jeg er ikke sikker på om det er problemet, men du har vel installeret
> Virtual Machine ikke?

Tak for linket. Jeg prøvede at installere den men det har ikke løst
problemet. Andre bud?

/ottesen