MS Windows
briani 27239
Windows XP "låser"
Fra : Søren Peter

Dato : 20-08-02 12:44

Hej.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det, men hvis jeg giver flere kommandoer
risikerer jeg at min maskine "låser " helt. Jeg kan ikke engang trykke
Ctrl+Alt+Delete. Jeg skal genstarte hele maskinen med "Reset-knappen". Har I
noget bud på hvad der er galt?

Mvh
Søren Peter

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 20-08-02 16:04

"Søren Peter" <soerenpeter@fynboe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> risikerer jeg at min maskine "låser " helt. Jeg kan ikke engang trykke
> Ctrl+Alt+Delete. Jeg skal genstarte hele maskinen med "Reset-knappen". Har

hvornår er det begyndt på det, har du lavet nogle ændringer siden den
begyndte på det feks. driver opdatering , installation af et program etc?
Min brors låser når man beder den om at lukke, har ikke kunne læse hans
problem endnu, men tror at xp er for krævende for hans pc. Har du evt.
prøvet driveropdatering, opdateret win xp fuldt ud via windows opdate?

mvh

Dorthe

Fra : Søren Peter

Dato : 20-08-02 16:25

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> wrote in message

> hvornår er det begyndt på det, har du lavet nogle ændringer siden den
> begyndte på det feks. driver opdatering , installation af et program etc?

Sådan har den været siden jeg installerede XP.

> Min brors låser når man beder den om at lukke, har ikke kunne læse hans
> problem endnu, men tror at xp er for krævende for hans pc. Har du evt.
> prøvet driveropdatering, opdateret win xp fuldt ud via windows opdate?

Jeg har kørt update og det hele flere gange.

Mvh
Søren Peter