MS Windows
briani 27239
Xp- boot
Fra : mcloud

Dato : 20-08-02 11:53

hej NG
Kan man lave boot disketter på XP ligesom på 2000???
mch mcloud

Fra : Madsen

Dato : 20-08-02 11:10

mcloud skrev:

> Kan man lave boot disketter på XP ligesom på 2000?

Nej. Hent dem hos MS.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q310994&

Madsen.

Fra : Frans Jensen

Dato : 20-08-02 12:04

On Tue, 20 Aug 2002 11:52:45 +0100, "mcloud" <raski@dbmail.dk>
wrote:

>Kan man lave boot disketter på XP ligesom på 2000???

ikke så vidt jeg ved, jeg kan ikke finde nogen boot.img filer på
cdrom'en, men jeg har et program som kan lave 6 bootdisketter,

det er dog til US versionen af XP Pro

skal jeg smide det program i din mailbox ?

det fylder 4,18 MB

--
Windows 9x/NT - 32 bit extensions and a graphical shell
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-08-02 15:37

Tue, 20 Aug 2002 11:52:45 +0100, skrev "mcloud"
<raski@dbmail.dk>:

>Kan man lave boot disketter på XP ligesom på 2000?

Kan hentes på
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q310994&ID=310994>

Fra : Peter Skovgaard@mail~

Dato : 20-08-02 22:19

"mcloud" <raski@dbmail.dk> skrev i en meddelelse
> hej NG
> Kan man lave boot disketter på XP ligesom på 2000???
> mch mcloud
>
> Hej mcloud. Du kan lave bootdisketter til Win Xp, vedat sætte cdrommen i
cd drevet. Derefter vælger du tools og der ligger der er program der hedder
MakeBoot.
Kør dette program og der bliver lavet 4 Bootdisketter.
Held & Lykke med projektet.
M.v.h
Peter

Fra : Jens Peter Karlsen