MS Windows
briani 27239
forsv.fil ved XP install
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 20-08-02 00:00

Hej Gruppe

Har forsøgt at inst. XP-Pro hos en nabo.Dels ved at opgraderer en 98èr dels
ved en ren installation. Det ville den ikke. Gik i stå undervejs hver gang.
Eneste fejlmelding lød: vigtig fil mangler eller er beskadiget geninstaller
den. (System 32 hal.dll). Nogen der ved hvad det er for en.Jeg kan ikke
finde den nogen steder..

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Hans

Dato : 20-08-02 00:37

"Mogens Holm-Andersen" <mhha@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
geninstaller
> den. (System 32 hal.dll). Nogen der ved hvad det er for en.Jeg kan ikke

Den ligger i "i386" mappen som hal.dl_ på XP-Pro cd'en og det er givetvis en
læsefejl på cd'en som forhindrer dig i at installere systemet korrekt.

Få byttet cd'en, eller mistænk cd-rom drevet som værende defekt.

mvh, Hans

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 20-08-02 01:54

"Hans" <fastNOSPAM@2night.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> læsefejl på cd'en som forhindrer dig i at installere systemet korrekt.
>
> Få byttet cd'en, eller mistænk cd-rom drevet som værende defekt.

Tak til Hans
Ser ud som om det så er drevet, da skiven jo fungerer i andre drev.

VH:

Mogens Holm-Andersen