katte træning
Fra : Jørgen B

Dato : 19-08-02 23:00

Er der nogen der har gode råd til hvordan man
bære sig ad, når en katten skal ud i have for første gang.

Jeg er ellers ikke meget for det, hun er en lille størrelse
på ca. 2½ kg. hun er ca 1½ år gl. jeg har kun haft henne i 4 dage.

Jeg arbejder om natten, der vil jeg helst ha at hun er
hjemme om natten. Der er bla. ræve her i Rødovre.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-08-02 23:41

Kan du ikke indhegne haven så hun ikke kan komme ud?? I Rødovre turde jeg
ikke lade mine katte løbe løse.

Du skal have haft hende i 14 dage til 1 md. før hun kommer ud, eller har hun
ikke en chance for at finde hjem.

Ellers kan du starte med at gå tur i haven med hende i sele.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-08-02 13:38

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> writes:

> Ellers kan du starte med at gå tur i haven med hende i sele.

Vil lige slå et slag for gruppens hjemmeside, hvor der er en artikel
"gå tur med katten eller lad katten gå tur med dig"
Det er altså en oplevelse for jer begge to..;-D
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-02 17:50

Hej Jørgen

Tillykke med missen
Udover de nævnte eksempler med sele, indhegning af have, er der også den
mulighed at bygge en kattegård.
Det gør så ondt at miste sit kæledyr til trafikken og hvad der ellers lurer
af farer ude i det fri

Venligst

Gonzo

Fra : Kate

Dato : 20-08-02 22:35

"Jørgen B" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> wrote in

> Jeg er ellers ikke meget for det, hun er en lille størrelse
> på ca. 2½ kg. hun er ca 1½ år gl. jeg har kun haft henne i 4 dage.

Nu er det mange år siden at jeg havde udekatte, men jeg ville bestemt
vente minimum 14 dage, måske endda mere, med at lukke den ud og så nok
i starten gå med den, men jeg er altså også en forsigtigper hvad mine
katte angår

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar