Army Operations
Fra : O.Zimmermann

Dato : 19-08-02 22:36

Hei
Til dem der ikke ved det kan dette spil hentes på Nvidia`s side.
Fedt online spil..........
Link
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=army_download

--
MvH
Ozie

Fra : henriksen

Dato : 19-08-02 22:58

det slår cs med flere længder

Fra : O.Zimmermann

Dato : 19-08-02 23:23

Er kun lige startet, men det ser sku fedt ud..................

--
MvH
Ozie

Fra : Rasmus

Dato : 19-08-02 23:40

On Mon, 19 Aug 2002 23:57:37 +0200, "henriksen" <tommy@tdcspace.dk>
wrote:

>det slår cs med flere længder

Nix, Det er dødkedeligt.

Fra : AJC

Dato : 20-08-02 00:44

"Rasmus" <rapper@hotmail.com> wrote in message

> Nix, Det er dødkedeligt.

Det havde jeg forventet, at du ville sige, da det jo er et spil uden snyd
(så længe det varer).
Gå du bare tilbage til dit CS og snyd så vandet det driver!

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 20-08-02 08:52

"AJC" <benny@abba.se> wrote in message
> "Rasmus" <rapper@hotmail.com> wrote in message

> Det havde jeg forventet, at du ville sige, da det jo er et spil uden snyd
> (så længe det varer).
> Gå du bare tilbage til dit CS og snyd så vandet det driver!

Good one :)

Fra : Rasmus

Dato : 20-08-02 12:45

On Tue, 20 Aug 2002 01:44:00 +0200, "AJC" <benny@abba.se> wrote:

>"Rasmus" <rapper@hotmail.com> wrote in message

>Det havde jeg forventet, at du ville sige, da det jo er et spil uden snyd

Ja, og temmelig kedeligt oveni.

>(så længe det varer).

Det varer ikke længe, hvis det, mod forventning, bliver populært.

>Gå du bare tilbage til dit CS og snyd så vandet det driver!

Been there, done that.

Fra : Michael Petersen

Dato : 20-08-02 15:44

> Been there, done that.

Ja det bliver hurtigt kedeligt når man begynder at snyde men hvad fanden.
hver mand sin lyst.....

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Tjek mit Roskilde Festival Testforum - http://mcp.amok.dk/RF

Fra : Michael Petersen

Dato : 20-08-02 09:10

"O.Zimmermann" <ozie@cool.dk> skrev i news:ajroam$17se$1@news.cybercity.dk:

> Hei
> Til dem der ikke ved det kan dette spil hentes på Nvidia`s side.
> [...]

Er problemet med manglende servere ved at være løst. Jeg spillede det lidt da
det udkom for 1 måneds tid siden men opgav det hurtig pga for få og for
dårlige servere. Men hvis der er kommet flere servere op skulle man måske
give det en chance igen.

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 20-08-02 09:04

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det udkom for 1 måneds tid siden men opgav det hurtig pga for få og for
> dårlige servere. Men hvis der er kommet flere servere op skulle man måske

Jeg tror ikke der er kommet flere officielle servere, emn der er flere
private nu. Og så er problemet slet ikke så stort som det var i starten, da
alle skulle smille MOUT McKenna først, og så naturligvis nyhedens interesse.
Det er nemt at finde åbne servere nu, og hvis man hopper på en tom, så går
der ikke længe før den er fuld!!!

Joakim

Fra : Chipmand

Dato : 23-08-02 00:53

Der er kommet en patch til spillet så det kommer op i version 1.20.0
men det har bare lige den hage at man skal hente den gennem gamespy og
det tager en bondegård af tid. Så hvis der er nogle der ved hvor man
ellers kan hente den nye patch så smid lige et link. Takker på
forhånd.
Mvh
chipmand

Fra : Peder

Dato : 23-08-02 17:33

Den kan hentes på

http://download3.filefront.com/fdc3a051230a21225b343f7523207161/gamingfiles/Americas_Army/Official_Releases/Patches/aao_patch_111to120.exe

-Peder

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 23-08-02 18:00

"Chipmand" <chipmand@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det tager en bondegård af tid. Så hvis der er nogle der ved hvor man
> ellers kan hente den nye patch så smid lige et link. Takker på

Du har ikke prøvet spillets officielle hjemmeside kan jeg så forstå. Det var
måske værd at prøve?
http://americasarmy.com/ops/downloads/downloads.html

Jeg kan personligt godt lide Gigex serverens download plugin.

Joakim

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 24-08-02 00:24

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> skrev i en meddelelse
> Du har ikke prøvet spillets officielle hjemmeside kan jeg så forstå. Det
var
> måske værd at prøve?
> http://americasarmy.com/ops/downloads/downloads.html

Hov der var jeg måske lidt hutig. Nvidia og IGN havde ikek fået den nye
Patch op, og der er lang ventetid både på Gamespy og Gigex.

Men prøv evt. Kazaa eller lignende, eller vent en dag eller to

Joakim