ProAccess Speedstream 5711
Fra : Riverwind

Dato : 19-08-02 22:35

Hejsa

Er der nogen, der kan give mig en udførlig gennemgang til at få
konfigureret eller åbnet for mulighed for konfiguration (åbning af
porte) af en sådan? Det skal helst kunne lade sig gøre via
web-interfacet. Jeg har kigget på nettet, men det virker for
uoverskueligt, og jeg kan ikke finde nogen god, sammenhængende
forklaring.

Måske I kan hjælpe...

/Riverwind

Fra : Ole Kirkholt

Dato : 20-08-02 07:56

"Riverwind" <riverwind@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> web-interfacet. Jeg har kigget på nettet, men det virker for
> uoverskueligt, og jeg kan ikke finde nogen god, sammenhængende

Tag et kig på http://proaccess.jth.net/

mvh

Ole

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 20-08-02 12:04

Riverwind (riverwind@heaven.dk) skrev:

> Er der nogen, der kan give mig en udførlig gennemgang til at få
> konfigureret eller åbnet for mulighed for konfiguration (åbning af
> porte) af en sådan?

Hvem ka' ?
TDC ka' !
:-/

Ellers disse to:
http://proaccess.jth.net/
http://www.marlow.dk/?target=dsl

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk