PHP / Apache problemer
Fra : Martin Møller Bæk

Dato : 19-08-02 22:10

Jeg har lige installeret Apache og PHP ifølge webcafe.dk's
anvisninger. Men jeg har et lille problem.

Apache er installeret i: C:\Programmer\Apache Group\Apache
og php i C:\Programmer\php

Men jeg vil have .php filer til at ligge på d:\
Jeg har derfor sat doc_root = D:\;

Når jeg (efter at have startet Apache) "kører"
http://localhost/test1.php (hvor test1.php ligger på d:\)
skriver browseren, at siden blev ikke fundet.
Hvad gør jeg galt.

Mvh
Martin

Fra : Martin Møller Bæk

Dato : 19-08-02 23:31

Jeg har løst problemet.
Jeg skulle også ændre DocumentRoot i httpd.conf.

/Martin