Probl med filtrering i Besked-Robot
Fra : Benny Andersen

Dato : 19-08-02 22:01

Jeg har netop tilmeldt mig Besked-Robot (TDC). Et program der skulle kunne
sende emails videre til mobiltelefonen som SMS.
Det kan den også såfremt jeg ikke har valgt nogen form for filtrering, altså
muligheden for at accepterer eller afvise definerede mailsadresser.

Imidlertid ER jeg ikke interesseret i at alle mine mails sendes videre til
mobilos. For mig er hele fidusen at jeg kan vælge bestemte mails
som jeg ønsker videresendt.

Hvis jeg lader både "Accept" og "Afvis" - rubrikken stå tomme sendes alle
mails videre som SMS. Jeg har ved test konstateret at mails
kommer som SMS-besked næsten omgående efter afsendelse.

Men hvis jeg bruger filtreringsmuligheden går der kuk i systemet. Vælger jeg
f.eks. 1 mailadresse i "Accept" sendes kun post til denne
adresse videre. Så det virker... for så vidt. Der går så bare fra 5 - 20
min. før den dukker op som SMS-besked, hvis den overhovedet
nogensinde sendes videre. Ca 2 ud af 10 kommer frem. Til gengæld kommer den
samme mail så af og til 2 gange som SMS.

Hvis jeg skriver 2 mailadresser i "Accept" sendes INTET videre.
Jeg følger naturligvis forskrifterne for brug af flere mailadresser. Dvs at
de er adskilt med ";" (semikolon) jeg har også prøvet med komma,
men med samme nedslående resultat.

Er der nogen der kender til problemet for slet ikke at tale om løsningen? Så
skriv venligst til mig om hvordan.

Jeg har selvfølgelig "talt" med TDC der blot sendte mig en brugervejledning!

Mvh Benny Andersen