Advarsel :-)
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 19-08-02 21:31

Mange af jer har ladet kattene hjælpe til med at samle deres nye klatremiljø
fra Likita. Det må jeg advare imod. Se her, hvor galt det kan gå:
http://makeashorterlink.com/?T24132F81

Mvh Else.

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 19-08-02 20:51

Else Gyldenkærne wrote:

> Mange af jer har ladet kattene hjælpe til med at samle deres nye
> klatremiljø fra Likita. Det må jeg advare imod. Se her, hvor galt det kan
> gå: http://makeashorterlink.com/?T24132F81
>
> Mvh Else.

Godt billede - og godt, at der er tekst på siden.
--
med venlig hilsen Preben
http://home19.inet.tele.dk/prebki

Fra : Nina El Falaki

Dato : 19-08-02 23:44

LOLer af stolen

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Inger Kaya

Dato : 20-08-02 05:06

*GRINER OG HAR ONDT I MAVEN*

Det er et kanont billede men godt der er tekst på billedet *SSSS*

/ Inger Kaya

Fra : Niels Peter

Dato : 20-08-02 07:36

> [...]
klatremiljø
> fra Likita. Det må jeg advare imod. Se her, hvor galt det kan gå:

UHA DA DA - tak for advarslen!

Niels Peter *gyser*

Fra : Birgitte

Dato : 20-08-02 07:38

Det er et helt fantastisk billede, taget i rette øjeblik.
Jeg er også glad for at du har skrevet en lille tekst, der giver en lille
forklaring
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

> [...]
klatremiljø
> fra Likita. Det må jeg advare imod. Se her, hvor galt det kan gå:

---
DK. True Trust

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 20-08-02 07:46

Kort og godt
GENIALT !

Hilsen Nina
Tender Tribes

Fra : Mette Jensen

Dato : 20-08-02 10:10

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@post.tele.dk>

Tak skæbne! Ja det er med at holde dem, kan jeg se!!

Tak for advarlsen....

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Kate

Dato : 20-08-02 14:29

Jeg griner så tårerne triller. Bare så gody skudt

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Lars Dahl

Dato : 20-08-02 14:44

Altså, Else.
Hvis vi havde vidst at du ville lægge dem i pres, havde du aldrig fået dem!!

Godt skudt *G*

Hanne & Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte