MS Windows
briani 27239
lukke pc
Fra : Rasmussen

Dato : 19-08-02 21:16

hej gruppe
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får computeren til at slukke
selv når jeg vælger luk´. som det er nu skal jeg selv slukke på knappen. Jeg
bruger xp. Da jeg brugte win 2000 kunne den godt slukke selv!
Hilsen Birgit

Fra : Madsen

Dato : 19-08-02 21:19

Rasmussen skrev:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får computeren til
> at slukke selv når jeg vælger luk´. som det er nu skal jeg selv
> slukke på knappen. Jeg bruger xp

Kontrolpanel > Strømstyring > Fanebladet APM > Flueben ved 'Avanceret
strømstyring'.

Madsen.

Fra : Robert Lanther

Dato : 20-08-02 09:13

> Kontrolpanel > Strømstyring > Fanebladet APM > Flueben ved 'Avanceret
> strømstyring'.

Ja det er der - men den genstarter når man beder om at den skal lukke!!!!

Fra : Leony

Dato : 20-08-02 11:00

"Robert Lanther" <robert@famlanther.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er der - men den genstarter når man beder om at den skal lukke!!!!

Prøv at fjerne fluebenet.
Whether or not APM is enabled makes a difference - but the effect could go
two ways. Some users report that XP reboots on shutdown if APM is enabled,
but shuts Windows down just fine if APM is disabled. Other users report
exactly the opposite behavior.
Taget herfra:
http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm
Hvor der er flere forslag (og løsninger) til hvorfor computeren genstarter
når der vælges luk.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Madsen

Dato : 20-08-02 10:59

Robert Lanther skrev:

> Ja det er der - men den genstarter når man beder om at den skal
> lukke!!!!

Og er det så den samme pc du snakker om eller sidder du med noget
helt andet? Info bitte.

Madsen.