Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-3020Zoom
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-08-02 19:51

Hej

Har nogen af jer erfaringer med den nævnte model? Er de positive eller
negative? Den er f.t. på tilbud til 4500 kr.; virker det som en okay pris?

--
Hilsen: Jørgen / www.hamigen.dk
(mails til mig er minus men)

Fra : Benja

Dato : 19-08-02 20:44

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har nogen af jer erfaringer med den nævnte model? Er de positive eller
> negative? Den er f.t. på tilbud til 4500 kr.; virker det som en okay pris?

Jeg overvejede selv at købe kameraet, men synes at C-4000 virkede meget
bedre til en ikke særlig højere pris. C-4000 er dog ikke kommet på markedet
i DK endnu. Jeg har hørt om priser ned til 4750 så forskellen i pris til
C-3020 er ikke så stor. Den pris du har fået virker ok. Det billigste C-3020
jeg har set er hos http://www.multiphoto.dk/ til 4295.

Kig evt. på Olympus hjemmeside for lidt info omkring C-4000.

Mvh.
Benja

**Fjern XX ved svar på e-mail.