MS Windows
briani 27239
Hvordan tænder man denne linie?
Fra : Sven

Dato : 19-08-02 19:52

Hej.
Explorer 6.0 i WindowsXP. Den nederste linie, hvor der står hvad et link
peger på og hvad den er ved at downloade, samt om man kører på en sikker
internet-linie, den er der nogle websteder der slår fra. Hvordan tænder man
den igen?

Det er p.... irriterende, at disse websteder mener at vide, hvordan min
browser skal være sat op. Især når jeg ikke kan få den tilbage igen uden at
køre system-gendannelse.

Jeg ved ikke hvad linien hedder, så jeg kan ikke engang søge efter det i
Hjælp.

Sven

Fra : Madsen

Dato : 19-08-02 20:11

Sven skrev:

> Jeg ved ikke hvad linien hedder, så jeg kan ikke engang søge efter
> det i Hjælp.

Den hedder Statuslinien og du slår den til oppe i Vis i IE.

Madsen.

Fra : Sven

Dato : 19-08-02 21:09

> Den hedder Statuslinien og du slår den til oppe i Vis i IE.

Tak, Madsen.

Sven

Fra : Morten Bakkedal

Dato : 19-08-02 20:18

Sven wrote:

> Det er p.... irriterende, at disse websteder mener at vide, hvordan min
> browser skal være sat op. Især når jeg ikke kan få den tilbage igen uden at
> køre system-gendannelse.

Men du har vel selv valgt en browser, der tillader websteder at ændre
sådanne indstillinger.

--
Morten Bakkedal

Fra : Sven

Dato : 19-08-02 21:11

> Men du har vel selv valgt en browser, der tillader websteder at ændre
> sådanne indstillinger.
>
> --
> Morten Bakkedal

Næ, det har Mikroblød. Uanset hvilken browser jeg vælger, så vil der være
websteder der laver sådan noget l... hvis browseren ellers er populær nok,
og hvis den IKKE er populær nok, er der for mange ting efter min smag der
enten ikke virker som tilsigtet eller slet ikke virker.

Så jeg bliver ved Explorer.

Sven