ancistrus xenoncara ???
Fra : Jezz

Dato : 19-08-02 19:41

er der nogle steder man ka finde billeder og info om denne fyr ???
__________________________________________________________________ ICQ#:
148253679 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about me:

Fra : KatjaStrofen

Dato : 19-08-02 20:21

Jezz <jezz@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d613c09$0$398$d40e179e@nntp01.dk.telia.net...
> er der nogle steder man ka finde billeder og info om denne fyr ???
> __________________________________________________________________ ICQ#:
Prøv www.google.com

Katja - som ikke tør tænke på hvor mange hits du vil få.. hvis du søgte på
denne alm sugemalle

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 19-08-02 20:36

"Jezz" <jezz@privat.dk> wrote in message
> [...]
> __________________________________________________________________ ICQ#:
> 148253679 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about

Som Katja skrev. Prøv på Google. Husk bare at den hedder "ancistrus
xenocara"

Du kan læse en smule om dens fætter, Ancistrus temmincki, på
http://www.akvariet.dk/vis.php?sideid=30&type=fisk&id=266

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk

Fra : Pia

Dato : 20-08-02 01:41

http://vaeversted.hjem.wanadoo.dk/

Måske du kan bruge noget at det info jeg har på min gamle side.

MVH
Leo

---

Fra : Peter Rødsgaard

Dato : 20-08-02 12:35

Der findes ingen sådan fisk!!

Det er laaaang tid siden den skiftede navn.

Peter

Fra : Aardvark

Dato : 21-08-02 16:16

"Peter Rødsgaard" <roedsgaard@hotmail.com> wrote in <3d639923$0$64853
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
Stop nu, Xenocara hed den i gamle dage, og Ancistrus nu.
Samme fisk, navnet er ligegyldigt sålænge manden er glad for fisken.

/Aard

Fra : Peter Rødsgaard

Dato : 22-08-02 16:36

Det kommer da an på, hvor god succes, han vil have med søgning efter
oplysninger.

Peter

Fra : Aardvark

Dato : 22-08-02 19:51

Rigtigt, men nu har vi jo fortalt herren, at han også kan søge efter ordet
Ancistrus.

"Peter Rødsgaard" <roedsgaard@hotmail.com> wrote in <3d650508$0$27678